BMWE39turbo Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Hei, skal freshe opp looken på E39-en min og vil gjere dette noke lunde billigst mulig Vil først og fremst gjere den om til shadowline rundt vinduene, og vurderer andre måter enn å kjøpe shadowline lister som koster litt? Lurer på om det er noke type "film" eg kan bruke istedet? Skal også fjerne 520d emblemet bak, noken som veit ka som trengs og korleis eg skal få fjerna dette? Tar også imot andre tips til "billig" forandring, foreksempel carbon emblem osv. Er snakk om sedan og fargen er titansølv.
Mikael-B Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Ganske mange her på forumet, inkludert meg selv som har brukt folie på chromelistene rundt vinduene nå. Jeg har brukt fra bmwshadowline.com, og synes denne fungerer veldig bra. Enkel å bruke og veldig holdbar. Merket kan du fjerne med en varmepistol f. eks. først, og så fjerne limet med en citrusspray eller lignende.
Reodor Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 hvordan tilpasser du denne folien skjerer river eller er den tilpasset akurat? Må lister av eller kan de stå på bilen?
Brasan Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Du kan bruke vanlig hårføner å varmeopp emblemet, også bruke tanntråd til å skjære det løst. Dra over med citrusspray e.l. som tidligere forelått, så er du kvitt limrester og sånt. Bedre forklaring har du her
BMWE39turbo Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Skal prøve på det, takk for svar begge to!
Mikael-B Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 hvordan tilpasser du denne folien skjerer river eller er den tilpasset akurat?Må lister av eller kan de stå på bilen? Den fra Bmwshadowline.com kommer i ganske bred versjon, rundt 7-8cm bred. Du former den etter lista med en hårføner eller varmepistol (hvis det er under 22-25 grader der du er), veeeldig forsiktig. Så kapper du bare og former den til når den er limt etter hele lista. Følger med gode instruksjoner på hvordan du skal gjøre det De nedre vinduslistene kan taes lett av, mens de andre er det litt mer knot å pelle av, så jeg la bare på folien på de mens de var på bilen.
Reodor Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Takker for et eksemplarisk svar. Folie er bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå