TRF Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Noen som sitter på noe info eller delekataloger til denne? Finner den ikke blant de "vanlige" bmw motorsport katalogene. Kan ha noe med det å gjøre at jeg mener alpina var involvert i byggingen av denne? hmmm.. vet at det er litt long shot, men prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 noen som vet noe om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Bilder ihvertfall: http://www.bmwarchiv.de/foto/60-9-bmw-3 ... iepen.html http://www.motor-talk.de/forum/320d-24h ... 91222.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 takker og bukker du kan sikkert tenke deg til hva jeg er ute etter med å få tak i info om denne mener å ha sett et bilde av denne motoren en gang, med annet innsug osv.. og 245hk er liksom ikke å forakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 damd, ja funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg prøvde å tenke litt i nye baner mtp prosjektet med din motor ser du, men det ser ut som det er litt "dead end" å få tak i teknisk litteratur på dette. Men no worries, jeg har fremdeles min egen plan, men kunne vært greit å sett hvordan det ble gjort i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 ja har merket att det ikke er like lett og finne løsninger til den som på 1.9 tdi:) men tror nok det ligger mere potensiale en som så i 2.0 16v diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå