Gå til innhold

Fiscon Pro bluetooth handsfreesett for BMW e91 - Erfaringer

Anbefalte innlegg

Da ville ihvertfall jeg seriøst vurdert BMW sin egen løsning. Det blir ca like dyrt, men er sikkert vel så bra.

Pluss at det er OEM :)

jeg har egentlig ikke funnet BMW sin egen. Fikk beskjed fra Bavaria at det ikke kunne gjøres med min bil. Har navi proff uten cd veksler.

Har du link til BMW delen?

Fiscon kan jeg få tak i til rundt 3500 hvis jeg installerer selv.

Hva er OEM? (som sagt er jeg ny på forumet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har montert Fiscon Pro Bluetooth i min E92 og er godt fornøyd. Du får ikke stemmeaktivering ved å bruke dette settet, men knappene på rattet kan brukes og telefonbok og nr kommer opp i display og betjenes via idrive eller stereo, mao ingen skjemmende ekstra knapper og display. Slik jeg ser det er det liten og ingen forskjell i bruk/muligheter på dette settet og originalmontert bluetooth.

Plug and play installasjon som kobler seg opp mot bilens elektronikk og best av alt ingen omprogrammering av bilen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har navi proffessional så skal dette være ren plankekjøring, eneste som kan lage kluss er om du har cd veksler på anlegget iflg. manualen til Fiscon.

http://www.fiscon-mobile.de/support/manuals.php

Manualen viser greit hvordan dette skal monteres og bestiller du mikrofonen for montering i takkonsoll får du dette så originalt som overhodet mulig.

Pris på eBay med Bmw tilpasset mikrofon er ca. kr 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 3 weeks later...

Jeg ser på de sidene som selger Fiscon ombyggingssettene at bilen må være 2010-modell eller nyere? Er det noen som kan bekrefte dette? Jeg har en -09 modell E91 og tar ikke sjansen på å bestille dette settet, gjøre jobben og så oppdage at noe ikke stemmer og/eller at det ikke fungerer...

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Jeg ser på de sidene som selger Fiscon ombyggingssettene at bilen må være 2010-modell eller nyere? Er det noen som kan bekrefte dette? Jeg har en -09 modell E91 og tar ikke sjansen på å bestille dette settet, gjøre jobben og så oppdage at noe ikke stemmer og/eller at det ikke fungerer...

På forhånd takk for svar!

Er to varianter... En for modeller tom. 2010, og en for 2010 og nyere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...