SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hei Fikk et spørsmål av dama i går om det var mulig å leie type Mustang, Ferrari osv å ha det som sånn moro en uke i ferien eller noe. Jo da det er mulig sa jeg, og fant opp en side som leide ut Ferrari 355 osv, ukesleie på 40 laken Da var hun ikke så interessert lenger. Men så kom hun på om det kanskje gikk an å leie litt tøffe cabrioleter, også nevnte hun faktisk BMW Z4 som det første hun kom på <3 Er det noen steder som leier ut slike biler til en rimeligere penge enn 40k? Har sjekket opp vanlieg selskaper slik som Hertz, Avis osv men de leier jo bare ut vanlige biler eller 7 serier. Og det var ikke det samme. Noen innspill? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 i norge eller utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 I norge ja Fant i utlandet, og det var jo grisebillig. Beklager, glemte nevnte landet hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 tja tøffe og tøffe biler, men må vel bli privat utleier da i så fall vil jeg tro, vet han karen her holder til i fredrikstad ihvertfall ! pers utleie service priser osv aner jeg ikke noe om da jeg bare ser huset han driver i på vei til og fra jobb :b http://www.pers-utleieservice.no/repres ... sbiler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 han hadde ikke noe sånt lenger. var for lite kunder sa han. han hadde kun en testarossa men den maatte ha service og det hadde han ikke hatt tid til enda. flere innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Vet at det er et par selskaper på østlandet som leier ut motorsykler (typ 5000-6000 kr. for en helg), men sportsbilutleie har jeg ikke hørt om på lenge (husker i 2005-ish så var det en kar på Vika i Oslo som leide ut en svart Ferrari F355, men tviler på at det var lønnsomt - det var 7000 kr. for et par timer....) Mener også at det var et selskap som hadde 1-serie cabriolet for utleie i Norge, men det kosta ca 6000-7000 kr. for en helg og det syntes jeg ble for drøyt. Kan gå inn for å finne frem det selskapet igjen, hvis det kan være interessant for deg. Folk bør begynne med Nürburgring modeller; Kjøpe en Suzuki Swift Sport f eks, tune den opp til å bli mer moro, og leie ut slike... Eller f eks Mazda Mx-5 og andre japser som ikke koster stort i vedlikehold men som holder bra og som er moro kjørebiler. Kanskje jeg kan begynne med noe sånt til neste år, hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Da er det vel like greit å dra sydover og leie en sånn Ferarri 355? Koster det samme som å leie den ferarri'n en uke i norge, men da inkludert reise, mat og hotell Veistandaren er jo nooe helt annet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 ^ Godt poeng! Da får du gjerne mer moderne Ferrari også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Noekult: ja dama liker 1 serie cab veldig godt så det kunne vært noe M|Fjeld: Ja jeg kikka jo på sixt utleie i Tyskland, der fikk man Z4 3.0 for 76 euro dagen, no sweat. Og Ferrari for litt mer. Hmm, får kanskje legge om ferie ruta til Deutschland da tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Her var den: http://www.oslobilutleie.no/index.php?o ... 4&Itemid=4 Edit; Googlet frem denne og http://www.classicmotors.no/ Men det er dyrt, med mindre Porsche er drømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Classicmotors har jeg og set tpå, uaktuelt.. Ang oslobilutleie så var jo den 118 cab (skuiffende motoralternativ!!!) dyrt for hva man egentlig får. Lurer på bare booke flybillett til meg og dama og fly ned til Das Faderland og leie bil der, var såpass mye greier. Så kan man alltids shoppe som faen der nede og hamstre hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja, og hvis dama di er bilfan så kan dere dra og besøke bilfabrikker, eller se på race i slutten av uka (F1, DTM, Nürbugring 24 timer++ mange alternativer). Også er Tyskland generelt trygt og rimelig med hyggelige folk. MYE bedre alternativ spør du meg Verste er at det er 100 km inkludert i 1-serie prisen, per dag. Hvem kjører kun 100 km når de leier en bil? En kjapp tur til Sverige og tilbake fra Oslo er jo det dobbelte... Nei satan, for noen priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ja det var det jeg tenkte o gda... Blir ikke mye sightseeing med 1000km, så blir nok Deutschland ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Godt å høre! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 www.sportsbaren.no holder til på strømmen. btw sjekka ikke pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå