FredrikE24 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Står jo eeeegentlig ikke at det er en lamellbremsedifferensial direkte. Står bare at det er storediffen til E30. Jeg synes annonsen var for dårlig, litt for lite konkret på hva som selges. De som selger en bremsediff, de kan du tro poengterer godt at det nettopp er en bremsediff, det er rimelig populært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg kan være så ærlig og si det er meg han hinter til ja, å jeg har selfølgelig tilbakebetalt. Synd alle skal legge så mye vekt på det lille negative til alle, å bare se igjennom alt det positive. Det er merkelig at det plutselig blir en selvfølge, når du tideliggere mente at det var jeg som burde vist at diffen ikke hadde brems org. Stemmer at du har sagt at du har tibalkebetalt, dette setter jeg stor pris på Men det noen skriver om 30 positive og en negativ, stemmer ikke helt med deg! Har drevet litt reeserch før jeg laget tråd, fordi at jeg følte meg lurt har irritert meg. Hvertfall når du selger såpass mye. Og det er flere som har negativ erfaring med deg enn dem som har skrevet i useriøs selger tråden her på bimmers. Men også mangen som har positiv erfaring med deg, den skal du ha! Det var også punktlig levering som avtalt når jeg kjøpte diffen Men slik som du har skrevet på pm til meg i kveld, så er det vanskelig å ta seriøst er løyn for å komme ut av løynen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Står jo eeeegentlig ikke at det er en lamellbremsedifferensial direkte. Står bare at det er storediffen til E30. Jeg synes annonsen var for dårlig, litt for lite konkret på hva som selges.De som selger en bremsediff, de kan du tro poengterer godt at det nettopp er en bremsediff, det er rimelig populært. Ja, du har helt rett. Står egentlig ikke direkte at det er sperrediff! Men prisen tilsier jo også at det skal være brems på den. Selger trodde at det gikk å få brems på denne diffen, noe det ikke gjorde. Det er helt uorden. Men at han ikke hadde noe som helst ønske om å ordne opp, og bare sluttet å svare er svært useriøst! Førs idag 1time etter tråden ble lagt ut, fikk han tilfeldigvis lyst til å ordne opp. Ihvertfall ifølge han selv, for i 7 tiden hadde han tilfeldigvis sett tråden, og håpte at jeg skulle skrive at det ikke var han det gjaldt, nå som han hadde ordnet opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jeg satser på at han har satt over penger til meg, han har vertfall sagt det. Men siden han har løyet endel ganger tideliggere til meg, så tror jeg det ikke før jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kall det hva du vil, jeg gidder ikke å ta opp denne diskusjonen igjen. i annonsa står det ingenting om sperrdiff,om jeg tar mye for diffen betyr det ikke at det er sperr, kansje jeg er dyr på deler da. Men jeg jeg trodde det gikk ann å shimse opp alle de store diffene, men der var det mangel på kunnskap desverre. Jeg fikser mye deler å greier fra tyskland som ellers folk ikke får taki over PM, å de er veldig fornøyde osv men det kommer aldri noe tråd om at wow han fiksa det til meg, men avogtil(sjeldent) et fint ord i den seriøse selger tråden. kansje 30 positive og 1 negativ ikke stemmer nei, men kansje 90 positive og 3 negative stemmer bedre. Men jeg har overført å ordna opp, ellers utenom det var det jo kjekt du nevnte at jeg sente som avtalt å ellers alt var på stell. Det vil alti være noe negatift på folk, å det er mye negatift på andre her inne som desverre ikke kommer ut på forumet, alle stoler helt på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 1+ står uansett respekt i att du ordner opp i rotet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Kall det hva du vil, jeg gidder ikke å ta opp denne diskusjonen igjen. i annonsa står det ingenting om sperrdiff,om jeg tar mye for diffen betyr det ikke at det er sperr, kansje jeg er dyr på deler da. Men jeg jeg trodde det gikk ann å shimse opp alle de store diffene, men der var det mangel på kunnskap desverre. Jeg fikser mye deler å greier fra tyskland som ellers folk ikke får taki over PM, å de er veldig fornøyde osv men det kommer aldri noe tråd om at wow han fiksa det til meg, men avogtil(sjeldent) et fint ord i den seriøse selger tråden. kansje 30 positive og 1 negativ ikke stemmer nei, men kansje 90 positive og 3 negative stemmer bedre. Det du skriver NÅ ang om diffen har brems eller ikke, er jo noe annet enn du skrev på pm.. Det var også noe pga denne tvilen om diffen skulle ha brems eller ikke jeg laget tråden. Men for meg ser det ut som at di fleste mener at det ikke var jeg som burde vist at diffen ikke hadde brems. Du har jo også innrømt dette over pm. Var stilig når jeg skrev om at jeg hadde fått en pm om en som mente at du va en luring, og du kom opp med 2 navn selv du trodde det kunne være. Du har jo også påstått at det aldri har vært noen som var missfornøyd etter en handel med deg. Det var 2 uker etter han som var veldig missfornøyd etter å ha handlet bil med deg skrev om deg på Useriøse selgere. Kan legge ut screenprint av pm'ene vi har send, for å ha mitt på det tørre.. Men jeg har overført å ordna opp, ellers utenom det var det jo kjekt du nevnte at jeg sente som avtalt å ellers alt var på stell. Det vil alti være noe negatift på folk, å det er mye negatift på andre her inne som desverre ikke kommer ut på forumet, alle stoler helt på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Var ikke du ute etter å fikse opp i dette? jeg har gjort det nå, så får du se i morgen om pengene er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 1+ står uansett respekt i att du ordner opp i rotet:) Er enig i at det er veldige bra at han ordner opp! Alle gjør feil.. Men han burde ha gjort opp for seg lenge før jeg lagte denne tråden.. For min del så ser jeg saken som ferdig, såfremt jeg får penger igjen, noe jeg tror jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Da var alle forhåpentligvis glade og kan legge det bak seg samt selge/kjøpe med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Flott at selger tar tak i saken og ordner opp! slikt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Jeg kan være så ærlig og si det er meg han hinter til ja, å jeg har selfølgelig tilbakebetalt. Synd alle skal legge så mye vekt på det lille negative til alle, å bare se igjennom alt det positive. velkommen i klubben..her inne er ikkje det rom for og gjøre noen småfeil..Bmw folk er dem mest utålmodige menneske på alle forumer desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 ser dere har ordnet opp nå, og vil ikke rippe opp i saken, bare si min mening. Vet ikke helt om jeg synes dette var heeelt rimelig, her har selger av diffen presisert at: "Kan også følge med shims, har ikke prøft dette men de som har peiling sier det funker." Altså, det han har sagt er at det muligens går an og bygge diffen om til sperrediff uten og være helt sikker på det. Dette burde kjøper ha oppfattet av den noe uklare annonsen og virkelig ha sjekka om det lot seg gjøre og få sperrediff ut av denne. Så om kjøper da ikke har bygd om diffen i det hele tatt før han selger bilen videre VET han jo at den ikke har sperre. så om han da opplyser dette når han selger bilen er jo dette hans problem, og komme tilbake i lang tid etterpå er iværtfall etter min mening uholdbart. Hadde jeg vært selger her hadde jeg aldri tilbakebetalt, med mindre det var samme dagen/dagen etter og pengene ikke var brukt. Her har tross alt selger opplyst om at det IKKE er en sperrediff, men at det muligens går og bygge den om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Problemet her var vell at hverken selger eller kjøper hadde snøring på hva de solgte/kjøpte. Moralen er: justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 ser dere har ordnet opp nå, og vil ikke rippe opp i saken, bare si min mening.Vet ikke helt om jeg synes dette var heeelt rimelig, her har selger av diffen presisert at: "Kan også følge med shims, har ikke prøft dette men de som har peiling sier det funker." Altså, det han har sagt er at det muligens går an og bygge diffen om til sperrediff uten og være helt sikker på det. Dette burde kjøper ha oppfattet av den noe uklare annonsen og virkelig ha sjekka om det lot seg gjøre og få sperrediff ut av denne. Så om kjøper da ikke har bygd om diffen i det hele tatt før han selger bilen videre VET han jo at den ikke har sperre. så om han da opplyser dette når han selger bilen er jo dette hans problem, og komme tilbake i lang tid etterpå er iværtfall etter min mening uholdbart. Hadde jeg vært selger her hadde jeg aldri tilbakebetalt, med mindre det var samme dagen/dagen etter og pengene ikke var brukt. Her har tross alt selger opplyst om at det IKKE er en sperrediff, men at det muligens går og bygge den om. Diffen har 25% brems orginal. men shims får du mer brems skjønner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå