Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Skjønner ikke hvorfor folk er så jævlig gniene.. han selger en fanger som er ny og forlanger 2000 som ikke er all verden.. på tide at dette forumet får en liten rydding.. "sender du i oppkrav?" og neste post "trekker budet".. hva om selgeren hadde sendt fangeren allerede??? det driter som regel de som skal ha alt i "oppkrav" i.. kjenner flere som ikke gidder å skrive her lenger og har masse ting til e30,e36,e39 etc som kan selge ting til en god pris, men som ikke gidder fordi det er for mye fjortissposting her.. 9 av 10 som spør om ting som er til salgs kjeder seg bare og eier ikke nåla i veggen. med ingen intensjon eller kapital til å kjøpe noe som helst. Jeg sender ikke i oppkrav, da jeg har brennt meg noen ganger på dette før, folk som ikke henter ting å tang. Det er heller ikke noe hast for min del, skal bare bli kvitt den så kjerringa ikke maser om at den tar opp plass å siden jeg har skaffet meg en med hull for lyktespyling (Må ha det pga Xenon) Jeg er heller ikke noen lurendreier som ikke sender eller noe, jeg regner meg selv som seriøs og har en del innlegg her på forummet nå etter hvert, til og med positiv i kjøp/salg tråden selv om det bare er en foreløpig, er vel ikke alle som gidder å skrive eller glemmer å skrive erfaringer. 2400,- + frakt så går den, dette er billig!
Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Da sier vi 2400,- + frakt,hvis frakten er 331,- Har sendt deg en pm
Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Og du har fått svar og penger på konto Ja da var den solgt
Hasti Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Jeg var en seriøs kjøper, men synes det ble for mye, får jo bestilt på nette med lys og hele pakken for 2995...
Anbefalte innlegg