H_Rexten Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Ja miro eller Zito. Stemmer det.Er 8,5-19 og 9,5-19 med et20 forran og bak for E60. Med 225/35-19 og 235/35-19 vinter dekk. Fungerer egentlig helt topp... Det er det ja, tror jeg må innom Bilprodukter en dag da, har du senket den eller? Den er nå sluppet litt nedpå. På bildene her er det fortsat orginale m-teck fjærer bak, men coilover forran. blir litt lavere til sommeren kansje. For se. Og ja felgene er egentlig helt topp. Kjøpte dem og sendte dem rett på pulverlakk. Hadde en rød en med 18" 8,5 og 9,5 med samme impress. Går akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Nydelig Men som nevt så må det til med blackline lykter så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Men.... Hehe... Hva sier folket til disse felgene. Jeg forventer både positive og negative komentarer.... Men stygge ting trengs ikke sies.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Men....Hehe... Hva sier folket til disse felgene. Jeg forventer både positive og negative komentarer.... Men stygge ting trengs ikke sies.... Synes de så tøffe ut fra den vinkelen hvertfall, bakhjulene så breie ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Er ikkje Mr Rexten som er kommet på nett vel... Bilen så flott ut den. Ett av de bedre settene med vinterdekk i regionen i hvertfall. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Flott bil! Felgene på bilde 2 og 3 var desidert tøffest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Er ikkje Mr Rexten som er kommet på nett vel... Bilen så flott ut den. Ett av de bedre settene med vinterdekk i regionen i hvertfall. Hehe.. Hehe.. Jo takk du. og er nok det. Er jo kjedelig når en er vekke på jobb hele tiden. Så må ha noe å gjør på.... Ja bilde 2-3 er helt greit. Men det er bare vinterhjulene. Og bakfelgene er 10,5-20 og 9-20 forran. på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Da var lamin-x folien komt på lyktene. Dette syntest jeg personlig ble meget bra. Det tonet ned det hvite i lyktene akkurat passe. Så gjenstår det bare å få tatt noen orntlige bilder med sommerhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Dette ble meget bra;) Skulle du ikke sjekke på min bil først med lysene? Hvor kjøpte du den sotingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Direkte fra Lamin-X. Hehe.. Jo, men ble litt ivrig. Og jeg skal nok gjøre noe med lysene uanset.. hehehehhe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 ok. Så de var ikke vrien på å skaffe det direkte fra de? Jeg har faktis bestilt meg felger nå. men er usikker på hva farge jeg skal velge på felgene. har faktisk lurt på hvit. hva sier du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Nydelig bil, kledde hel-sort meget bra. Blackline baklykter for å fullføre looken tror jeg gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Nydelig bil, kledde hel-sort meget bra. Blackline baklykter for å fullføre looken tror jeg gjør seg Det stemmer... Kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 såg deg ute me nye felgene på i dag. bare å få bildene ut. så griserått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Virkelig en helt STRØKEN E91! Sier bare, noe sånt er i drømmebilstadiet hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå