aloo Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Morro Hva heter frontleppen som du har montert? Er det i carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei. Tenkte nå bare dele noe bilder av ene bilen min, siden jeg er ny på forumet her. Er jo kjekt å høre hva andre syntest. Kommer en del flere små modificeringer nå til våren. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ka farge har du lakkert zito felgane i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei. Tenkte nå bare dele noe bilder av ene bilen min, siden jeg er ny på forumet her. Er jo kjekt å høre hva andre syntest. Kommer en del flere små modificeringer nå til våren. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ka farge har du lakkert zito felgane i ? Hei. Zitoene min er pulverlakert halvblank. Jeg sku ha dem matte, men han som gjorde arbeidet anbefalte meg å ta dem slik, da denne fargen er sterkere en den matte. Og dem ser jo matte ute etter et stykke tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei. Tenkte nå bare dele noe bilder av ene bilen min, siden jeg er ny på forumet her. Er jo kjekt å høre hva andre syntest. Kommer en del flere små modificeringer nå til våren. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ka farge har du lakkert zito felgane i ? Hei. Zitoene min er pulverlakert halvblank. Jeg sku ha dem matte, men han som gjorde arbeidet anbefalte meg å ta dem slik, da denne fargen er sterkere en den matte. Og dem ser jo matte ute etter et stykke tid. Ok:) men er det svart eller mørk grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Ok:) men er det svart eller mørk grå? Svart halvblank. Thomas sine er blank med en gråfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Siste oppdatering herifra siden det går jækla tregt nå på vinterstid. Jeg har fått montert m3 fangeren, men mangler å få lagt på folie, og så montere lippen på under. Tok av folien på taket for å ha det sort nå i sommer. Må variere litt. Bilen er i utgangspungtet også for salg nå, siden jeg har bestilt meg ny bil. Men siden jeg er i japan på jobb i 2-3 uker til så har jeg ikke lagt så mye i det å få den solgt nå når den ikke er helt klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Da er endelig bilen klar for salg. Har vert lite tid til denne bilen nå, siden jeg har vert så mye på jobb og ny bil har blitt prioritert. Gi meg noen hint om hva dere syntest. Er litt i stuss om jeg skal selge den hvit eller sort. Tok av folien på dørhåndtakene siden den var litt frynsete i kantene. Hadde planer om å legge på ny, men ble litt usikker. Så ikke så helt gale ut siden alle andre detaljer er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Den ble frekk no då behold den akkurat slik den er no med di svarte detaljene.. synes det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Frekk som fy! Kan jeg spørre hvor du kjøpte m3 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Frekk som fy! Kan jeg spørre hvor du kjøpte m3 fangeren? GS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Frekk som fy! Kan jeg spørre hvor du kjøpte m3 fangeren? GS... Okei:) hvordan er passform mot originalskjermer etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Frekk som fy! Kan jeg spørre hvor du kjøpte m3 fangeren? GS... Okei:) hvordan er passform mot originalskjermer etc? Denne fronten som er meningen å putte på som erstatning for orginal passer meget bra syntest jeg. Alle skruehull og diverse passer utenom 2 hull til innerskjermene som ikke blir brukt. Men det gjør ikke noe. Men det krever jo at fangeren ikke har fått noen deformasjoner under frakt eller viss den blir lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Jeg har overtatt denne nå Virkelig god bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå