flowerpower Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 selges komplett,bra dører md elvindusheis i alle dører,instrumentpanel,eksos nesten komplett,EDC understell,diff....ja er vel stortsett de som er verdt noke på bilen.Avtagbart hengerfeste for dei som e intr i de.. PRIS:Bud over 6000!! 2 sett md M5 innstegsliste og speedo selges utenom..
flowerpower Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 selges komplett,bra dører md elvindusheis i alle dører,instrumentpanel,eksos nesten komplett,EDC understell,diff....ja er vel stortsett de som er verdt noke på bilen.Avtagbart hengerfeste for dei som e intr i de..PRIS:Bud over 6000!! ta helst kun kontakt på mobil 95153324 PS:til edc demperane følger nødvendig servopumpe md og på drivakslingane er ytre mansjetta deffekte..
flowerpower Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 førde så 2,5 times kjøring fra bergen
flowerpower Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Kan komme md bud på enkelt deler også M5 bakstilling,forstilling 4 heile døre md el-vinduheis M5 instrument bagasjeromsluke shadowline lister brytera inni bilen styresnekka e av typen servotronic abs sentral,pumpe bremsekraftforsterkar,cruise control de eg kom på i farten..
tonyku Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Avtagbart hengerfest? Har du med kabelmatta og? Pris?
Runar-CSi Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Taklukebryter og el vindubryter? Passer eksosen på 3.6?
flowerpower Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Taklukebryter og el vindubryter? Passer eksosen på 3.6? har eksos og elbryter til vindu ja,usikker på takluke,skal sjekke!
Runar-CSi Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Sjekk opp, jeg har litt lekkasje ved bakre lydemper på min 3.6 og er på utkikk etter et eksosanlegg som er i bra stand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå