|Ole| Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KUw9RcjJiTE Oversettelse på det komentator seie: Trur han skal vere glad for att han ikkje har samme strøm prisane som Nordmenna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 kunne ha påkosta seg litt mere i understell. men gromt bygge da, fikk ikke med meg hva effkten var men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Grom motorlyd! Sinnsvakt med 650 elektriske hester da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 dette var jo litt tøft da, miljø vennlig og greier . dette må da være en bmw norsk stat liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Elektrisk sint den E30n... Skal lure på hvor mye en sånn ombygging hadde kostet, og hva strømforbruket pr. ladning hadde tilsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 den er kansje kraftig men ville aldri hatt en sånn bil, lyd og bensinlukt er halve opplevelsen syns nå jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 den er kansje kraftig men ville aldri hatt en sånn bil, lyd og bensinlukt er halve opplevelsen syns nå jeg.... Hehe +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Det skal liksom vær motorlyd og bensinlukt fra en bil mener nå jeg, men vanvittig rått bygg. En stor fordel med en el-motor er jo at du har 100% kraft fra første sekund om du vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå