Undik Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hei. Jeg leter etter noen felger som ligner eller er like på det vedlagte bildet. Tror det er orginale BMW felger men jeg klarer ikke å finne de noen sted. Beklager for dårlig mobilbilde:/ Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Dette er E90 style 162 De kommer org på E90 330i mener jeg. Tipper GS kan skaffe slike, men du må nok regne med at det koster en del med tanke på at det er originalfelger, aner ikke hvor du kan finne kopier av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hør med din lokale dekkforhandler. Finnes i kopifelger rundt omkring vet jeg. Tror superdekk og felgimport har de Edit: Hva størrelse er du ute etter?vinter eller sommerdekk? Har kanskje ett sett til deg Edit2: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24541051 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Undik Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei. De NA postet er akuratt det jeg er ute etter og i riktig størrelse. Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå