Gå til innhold

Gratulerer vår alles Fredric Aasbø!

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei,

Tusen takk skal dere ha!!!! :D :D :D Og takk til deg, Ole, for linken!

Siste uka i Abu Dhabi har vært det sprøeste jeg har vært med på noen gang... Føles omtrent som å ha vært med på Flåklypa Grand Prix på ordentlig!

Vi hadde masse utfordringer underveis i løpet med bensinpumper som røyk, en oljefeedbolt som røyk, osv. På et tidspunkt sto jeg og kappa med skjærebrenneren med Formel 1-biler rundt på alle kanter! Da det til slutt gikk helt til topps og vi fikk pokalen av Sjeik Abdullah bin Mohammed bin Khalid Al Nahyan visste jeg egentlig ikke helt hva jeg skulle tro... En helt vanvittig følelse!!!!

Nå om dagen går det mye i jobbe med Scion-teamet med å prøve å lage tC'en mest mulig lik Supraen på en del områder. Papadakis Racing og vi har veldig forskjellig bakgrunn og "fokus" på bilene og sammen tror jeg det kan bli veldig bra, men det vil nok ta tid og det eneste som er sikkert er at ingenting blir som planlagt. Og det er det som er så kult... Enten er det slutåkt i morra eller så kan det fungere bra - hvem vet.

Som dere nevnte står det litt om det nye samarbeidet i nye Gatebil Magazine.

Tusen, tusen takk til alle dere som har hatt trua på oss underveis - det har betydd mer enn dere tror!!!

F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bladet her om dagen.. Beste saken jeg har lest i det bladet hvertfall :D

Det og det første leserbrevet fra Long Beach.. Gåsehud faktor 11!

Rått å se noen ta hele FormulaD serien med storm, med tanke på budsjett og bil i forhold til alle de største lagene. Tror 2011 blir helt rått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, visste ikke selve Aasbø var medlem her. :D

Gratulerer nok en gang med seieren i Abu Dhabi!

Må vel komme meg hjem nå og handle siste Gatebil. ;)

Han har jo til og med hatt prosjekt her inne, svart E30 med 3.8 M5 motor :P

Hei,

Tusen takk skal dere ha!!!! :D :D :D Og takk til deg, Ole, for linken!

Siste uka i Abu Dhabi har vært det sprøeste jeg har vært med på noen gang... Føles omtrent som å ha vært med på Flåklypa Grand Prix på ordentlig!

Vi hadde masse utfordringer underveis i løpet med bensinpumper som røyk, en oljefeedbolt som røyk, osv. På et tidspunkt sto jeg og kappa med skjærebrenneren med Formel 1-biler rundt på alle kanter! Da det til slutt gikk helt til topps og vi fikk pokalen av Sjeik Abdullah bin Mohammed bin Khalid Al Nahyan visste jeg egentlig ikke helt hva jeg skulle tro... En helt vanvittig følelse!!!!

Nå om dagen går det mye i jobbe med Scion-teamet med å prøve å lage tC'en mest mulig lik Supraen på en del områder. Papadakis Racing og vi har veldig forskjellig bakgrunn og "fokus" på bilene og sammen tror jeg det kan bli veldig bra, men det vil nok ta tid og det eneste som er sikkert er at ingenting blir som planlagt. Og det er det som er så kult... Enten er det slutåkt i morra eller så kan det fungere bra - hvem vet.

Som dere nevnte står det litt om det nye samarbeidet i nye Gatebil Magazine.

Tusen, tusen takk til alle dere som har hatt trua på oss underveis - det har betydd mer enn dere tror!!!

F

Heilt iorden, du må da få vite att vi BMW gutta følger med også :D

Og som eg har snakka om med fleire her på bimmers og her heime hoss meg så trur vi alle att du kjem på pallen fleire ganger i år og har stor sjanse for topp plasseringen fleire ganger :P

Crush Gettin JR for us :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt syk innsats, gir mange unge gutter store drømmer her aasbø !

med kjøreferdigheter vi andre bare drømmer om og det er jo litt vanskelig og ikke felle en tåre når en ser slike kontraer og vinkler pluss all den flotte røyken velte seg ut av hjulbuene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har forska mye på styrnga på de bilene han har hatt, men ikke noe hokkosspokkus han har funnet ut. Kun sveisa om spindler, så hjula svinger mye, det enkleste er ALTID det beste. :D

Supraen er da litt tung, men lett kjørt.

Rykter går på at den nye bilen blir ca 200kg lettere, og 4 syl på 2.7 liter med masse moment.

Jeg tror han kommer til å blir u slålig med den nye bilen. :D

Den historen med at han kjørte til Finland, er helt rå. :applause:

Som person, skal du lete lenge etter å finne en så flott fyr som Fredric også er, ikke bare kjøringa som har fått han dit han er nå. :applause:

ja, også hekta han eksosen når vi kjørte av ferga i sverige på vei hjem, bråker "litt" kan man si :P

da var det bare og kjøre til västeras der Connie Svendsen lånte oss litt verktøy.

Fredric er one of a kind !

Gleder meg til og se deg i ny bil kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har forska mye på styrnga på de bilene han har hatt, men ikke noe hokkosspokkus han har funnet ut. Kun sveisa om spindler, så hjula svinger mye, det enkleste er ALTID det beste. :D

Supraen er da litt tung, men lett kjørt.

Rykter går på at den nye bilen blir ca 200kg lettere, og 4 syl på 2.7 liter med masse moment.

Jeg tror han kommer til å blir u slålig med den nye bilen. :D

Den historen med at han kjørte til Finland, er helt rå. :applause:

Som person, skal du lete lenge etter å finne en så flott fyr som Fredric også er, ikke bare kjøringa som har fått han dit han er nå. :applause:

ja, også hekta han eksosen når vi kjørte av ferga i sverige på vei hjem, bråker "litt" kan man si :P

da var det bare og kjøre til västeras der Connie Svendsen lånte oss litt verktøy.

Fredric er one of a kind !

Gleder meg til og se deg i ny bil kompis :)

Den turen der til Finland satt jeg på med Fredric hele veien..Haha

Sykt at vi gjorde det egentlig... Lessa bilen med dekk og drit så den lå helt nede og ga gass mot Finland. Møtte vel dere ved Svenskegrensa?

Husker vi kjørte om kapp med en Svensk familiefar gjennom en by i Sverige med Octavia RS 8) E30`n gikk best :wink:

Å når eksoses datt av på vei hjem, faen så det bråka. Datt av rett etter grenrøra mener jeg :shock:

Mener jeg sov i flere dager etter den turen der.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turen der til Finland satt jeg på med Fredric hele veien..Haha

Sykt at vi gjorde det egentlig... Lessa bilen med dekk og drit så den lå helt nede og ga gass mot Finland. Møtte vel dere ved Svenskegrensa?

Husker vi kjørte om kapp med en Svensk familiefar gjennom en by i Sverige med Octavia RS 8) E30`n gikk best :wink:

Å når eksoses datt av på vei hjem, faen så det bråka. Datt av rett etter grenrøra mener jeg :shock:

Mener jeg sov i flere dager etter den turen der.. :D

Ja var vel på vei til sverige at vi tok følge.

På vei hjem var jo bilen så lav at dere subba på motorveien.

og annenhver avkjøring i sverige så kjeda fredric seg og tok av, sladda i rundkjøringa og kom på motorveien i 100+ :D

Dette er vel en av de turene jeg husker best, uavhengig av år, fy f å kim og jeg flira når dere kom av ferga... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...