stef Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Har litt problemer med å finne ut hvilke kontakter som skal hvor ! Gjelder da facelift ledningsnett på E30. Har tatt bilde av fargen på ledningene og hvor de står på el.nettet! Setter stor pris på all hjelp!! 2 stk 3 pinnekontakter og 1 stk 2 pinnekontakt 1 stk 3 pinnekontakt ved dynamo 2 stk 3 pinnekontakter Beklager dårlige bilder, kan få skrevet ned fargene hvis det skulle være nødvendig Mvh Stefan
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Har ikke leita frem skjemaet så blir fra minne men rimelig sikker på det er korrekt: 2 stk 3 pinnekontakter og 1 stk 2 pinnekontakt Venstre: tankventilasjon (liten svart sak) midten: tps høyre: tomgangsmotor 1 stk 3 pinnekontakt ved dynamo nivåføler bunnpanne 2 stk 3 pinnekontakter Trigger og sensor på pluggledning
ZhilleN Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Pinnekontakt ved dynamo, er vel til Lmm? De to andre er jo trigger og sensor, som kommer opp nede ved blokk under innsug, skal sammen med to andre kontakter
stef Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Hvor finner jeg tankventilasjon (liten svart sak)? Er preface motor, mulig jeg ikke har denne da? Hvilke av de to er til trigger og sensor på pluggledning? Hvor sitter sensoren på pluggledningene? Har preface nivåføler, Trenger vel facelift nivaføler for at den skal passe da? Bilde av nivåføleren min: LMM min har 4 eller 5 pinner.. Det er en litt større kontakt på el.nettet mitt hvertfall. Takk for hjelpen sålangt
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Preface motor mangler tankventilasjonen ja. Må ha nivåføler fra facelift ja. Pluggledning 1 har en kabel på seg noen centi fra fordelerlokket. For å finne riktig kontakt som er trigger/pluggkabel må du måle mellom kontakt og hjernekontaken. Triggern går til stikk 47 og 48 i hjernekontakten. Skjer ikke noe galt om de er feilkobla, motoren er bare død.
ehrnst Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Predace mangler tankvent og den til pluggledningnr 1. Da sitter du igjen med to løse. 3 om du driter i nivåføleren
stef Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Kjempe Da var det problemet løst! Takk for hjelpen folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå