bmwZ Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Høres bra ut! Jeg tar nok turen innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Titter nok innom selv:) Må bare spørre, var det du som stod bak bryggene i Skien ikveld rundt ni tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Stemmer nok det ja, bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Tar nok turen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Stemmer nok det ja, bor der Den så nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Stemmer nok det ja, bor der Den så nydelig ut! Takk for det Var egentlig ikke meg, det var vel dama som sto å ventet på meg, sånn at jeg kunne kjøre den ned i garasjen. Må rygge ned i garasjekjelleren etter at den ble noen cm lavere for å ikke subbe skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja, den så passe lav ut! Må si jeg likte høyden på den Haha, men det er sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ser ut som vi blir et par tre biler fra Oslo/tbg også Hvor mange biler ca. kommer på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Vi har hatt ett oppmøte på mellom 30- 40 biler i det siste, og skulle selvfølgelig hatt flere , men for en liten underavdeling og være, så kan vi ikke klage på de treffene vi har hatt tidligere mtp. oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hvis det blir pent vær så tar jeg også turen bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hvis det blir pent vær så tar jeg også turen bort. Det er møteplikt uansett vær!!! Møt opp folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hmm, mc + regn er ikke en super morro kombinasjon Men jeg skal vurdere det selv om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hmm, mc + regn er ikke en super morro kombinasjon Men jeg skal vurdere det selv om Vurdere???? Her blir det varme pølser og brus, kaffe og MUFFINS!!! Gå ikke glipp av det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 MUFFINS?! Da er det jo møteplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Vaffler og, så det begynner og bli hjemmekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå