SofaKingFresh Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Om jeg er hjemme i helga, møter jeg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Må holde denne "varm". Det er treff i morgen, sett av noen timer med sosialt samvær med venner og bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Kun for medlemmer av BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Kun for medlemmer av BMWCCN? Alle er velkommen. Treffet er åpent for alle. Store og små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Trippel chocolate muffin... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Tenkte ta meg en tur med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg kan ikke, må på jobb:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Tenkte ta meg en tur med denne Du er hjertelig velkommen. Kjør forsiktig... Kult at det kommer noen "langveis" fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Her er treffområdet. For de som trenger å kjøre "på" GPS; Rødmyrsvingen 60 3740 Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Treffdag i dag!!! God start på dagen. Guttene er i gang med å rigge seg til. Været er bra. Møt opp på treff folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Været er ikke bare bra, tipp topp tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Været er ikke bare bra, tipp topp tommel opp! Da er det bare å ta tohjulingen opp på treff. "Portene" er åpnet. Du kan ikke sitte på bimmers å levere værrapporter. Ut å kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Tenkte ta meg en tur med denne Du er hjertelig velkommen. Kjør forsiktig... Kult at det kommer noen "langveis" fra. Måtte desverre jobbe Jeg som hadde gleda meg, fint vær og alt........................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Takk for et bra treff Selv om jeg punkterte på veien ned :/ Legger ut bilder fra treffet seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Dreit meg selvfølgelig ut, og glemte dette. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå