Fliid Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Det gjorde ikke jeg ! Nå kan dere angre dere som ikke var der, for treffet var bra det : ) Synd regnet kom utpå dagen, men slikt kan man ikke gjøre noe med. Selvom jeg sendte søknad til værgudene om flott vær heløe dagen. Er ikke vær gang man blir hørt vist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Til å sitte i styret i lokalavdelingen må jeg si det var en lidelse å være på jobb i dag. Skulle mer en gjerne ha vært til stede... Men, men... Fikk gjort litt på forhånd før treffet, så jeg føler jeg har deltatt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Mett på pølser, kvalm av muffins. Fint treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Muffins'n var jækla god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Var bra treff ja, synd med været.. Gratulerer til -Erik- som vant tredje plass! Legger ut noen bilder senere jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Her er mine bilder fra treffet, legg gjerne ut flere om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Bare en uke igjen til høsttreffet nå (24.09.11) Noensom bærer litt info om denne dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Utstilling, premiering, kjøring på driftebanen, kiosk med pølse, brus, muffins og kaffe. Alt dette foregår oppe på Grenland Motorsportsenter Flittig fra kl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Bare å krysse fingrene for bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Høsttreff informasjon , Som fish sier, men da i tråd.. viewtopic.php?f=9&t=201239&hilit=h%C3%B8sttreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Høsttreff informasjon , Som fish sier, men da i tråd.. viewtopic.php?f=9&t=201239&hilit=h%C3%B8sttreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå