m-mann Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Holder på å installere Hualingan multienhet i min e39. Har testet den, og allt fungerer utenom multirattet. Hva skal til for å få rattfunksjonene til å fungere? noen som kan hjelpe? (business cd som sto i orginalt) Sliter forestn også med å feste dn med de brakettene som fulgte med, ikke verdens beste passform akkurat. Har vell bøyd å herrjet så mye med de nå att jeg må vell til å lage nye! andre så har hatt problemer med det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Ja de på brakettene så var skruehullene helt på trynet min virket en kveld så var det ikke no mer lyd i den så den er returnert.. Telefonfunksjonen og Bluetooth Audio fungerte også dårlig (dårlig lyd) og den jeg pratet med hørte meg dårlig. så har bestilt dynavin isteden. Håper den dukker opp på mandag Du har koblet til den boksen som fulgte med? Den styrer multirattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hehe, ja jeg er egentlig spent på hvordan kvalitetn er på denne. Så angrer jeg vel egentlig litt på at jeg ikke bestilte meg dynavin jeg også. Den ser ut til å være litt mindre "plastic fantastic":P Hvis det er den boksen d står "canbus" på du mener, så nei...den har jeg ikke registrert i farten fordi den lå under noe isopor i esken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Den er viktig ja, ellers virker ikke multifunksjons knappene. Prøvde meg på Hualingan jeg også, endte med å sende tilbake. Si fra om du klarte å få av den PIP lyden hver gang du trykker på noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-mann Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Ja, skal plugge den i når jeg gidder å ta ut spilleren igjen... frister ikke nå når jeg endelig traff hullene på brakettene Det er ikke noe pipelyd på min. har sett på filmer av den å da piper det ja når de trykker på noe, men d var d ikke på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå