Gå til innhold

Trenger Hjelp med multifunkjsonsratt å Hualingan spiller-E39

Share

Anbefalte innlegg

Holder på å installere Hualingan multienhet i min e39. Har testet den, og allt fungerer utenom multirattet. Hva skal til for å få rattfunksjonene til å fungere? noen som kan hjelpe?

(business cd som sto i orginalt)

Sliter forestn også med å feste dn med de brakettene som fulgte med, ikke verdens beste passform akkurat. Har vell bøyd å herrjet så mye med de nå att jeg må vell til å lage nye! :P andre så har hatt problemer med det også?

wu5t8wmd3ouisl8w7tds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de på brakettene så var skruehullene helt på trynet :P min virket en kveld så var det ikke no mer lyd i den så den er returnert..

Telefonfunksjonen og Bluetooth Audio fungerte også dårlig (dårlig lyd) og den jeg pratet med hørte meg dårlig. så har bestilt dynavin isteden. Håper den dukker opp på mandag :)

Du har koblet til den boksen som fulgte med? Den styrer multirattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg er egentlig spent på hvordan kvalitetn er på denne. Så angrer jeg vel egentlig litt på at jeg ikke bestilte meg dynavin jeg også. Den ser ut til å være litt mindre "plastic fantastic":P

Hvis det er den boksen d står "canbus" på du mener, så nei...den har jeg ikke registrert i farten fordi den lå under noe isopor i esken! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal plugge den i når jeg gidder å ta ut spilleren igjen... frister ikke nå når jeg endelig traff hullene på brakettene :P

Det er ikke noe pipelyd på min. har sett på filmer av den å da piper det ja når de trykker på noe, men d var d ikke på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...