Gå til innhold

1991 Bmw E36 318i -->? ombygging til show bil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du har så mye penger og jatte med, hvorfor kjøper du deg ikke et bedre utgangspunkt? Og du snakket om at du skulle bygge om til m3 eller 325turbo, hvorfor kjøper du deg da ikke en med 325 motor, og et bedre utgangspunkt? Bilen blir sikkert bra den, men jæævla tungvindt!!

men som sagt ditt valg.. Bare sier det siden du prater om så høye summer som opp mot 200.000,- på en sliten gammel e36 :shock:

Siden du har lest så mye av tråden så kansje du skulle lese resten også da?

om du eller andre her på forumet mener jeg har et dårlig utgangspunkt så driter jeg fulstendig i det. Eneste rusta som var på bilen min var det som jeg har lagt ut bilder av, og man skal lete lenge etter en med like lite rust av e36. jeg ga 20k for bilen når jeg kjøpte den, og det jeg koster på min i rust sveising så er jeg langt under total kosnaden på en som er i like bra stand.

Pengene jeg bruker på bilen er penger jeg tjener på jobb, så ikke bekymre deg for skatte pengene dine du :P

Skrevet
Hvis du har så mye penger og jatte med, hvorfor kjøper du deg ikke et bedre utgangspunkt? Og du snakket om at du skulle bygge om til m3 eller 325turbo, hvorfor kjøper du deg da ikke en med 325 motor, og et bedre utgangspunkt? Bilen blir sikkert bra den, men jæævla tungvindt!!

men som sagt ditt valg.. Bare sier det siden du prater om så høye summer som opp mot 200.000,- på en sliten gammel e36 :shock:

Siden du har lest så mye av tråden så kansje du skulle lese resten også da?

om du eller andre her på forumet mener jeg har et dårlig utgangspunkt så driter jeg fulstendig i det. Eneste rusta som var på bilen min var det som jeg har lagt ut bilder av, og man skal lete lenge etter en med like lite rust av e36. jeg ga 20k for bilen når jeg kjøpte den, og det jeg koster på min i rust sveising så er jeg langt under total kosnaden på en som er i like bra stand.

Pengene jeg bruker på bilen er penger jeg tjener på jobb, så ikke bekymre deg for skatte pengene dine du :P

greit nok at du synes det er et bra utgangspunkt, men må tåle og få tilbake litt negative tilbakemeldinger når du sier rett ut at du skal bruke ca 200.000,- på en ferdigsliten e36, regner vel med og få igjen det samme når du skal selge den også da eller??

Mvh Sindre.

Skrevet

Håper det er breitbau kitet som er bestilt, hvis bilen blir gjort riktig, så tror jeg det her kan bli bra :)

Og bruke penger på bil er som regel aldri en god investering, regner med trådstarter er klar over,dette før han starter opp med noe sånt ;)

Skrevet
Håper det er breitbau kitet som er bestilt, hvis bilen blir gjort riktig, så tror jeg det her kan bli bra :)

Og bruke penger på bil er som regel aldri en god investering, regner med trådstarter er klar over,dette før han starter opp med noe sånt ;)

bygger ikke biler pga at jeg skal tjene på det. bygger biler kun pga jeg har det som hobby(dyr hobby)..

det er breitaub som er kjøpt inn ja, bortsett fra front fange da den er for lik m3 i mine øyner... blir bygd egen front til stylinga ;)

Skrevet
har billig bra chassi jeg ! nesten ikke noe rust i det heletatt

øhh... er ferdig med rust sveising, tilpassinger av detaljer og styling er så smått i gang også så er nok ikke int. i noen annen bil...

Skrevet
har billig bra chassi jeg ! nesten ikke noe rust i det heletatt

øhh... er ferdig med rust sveising, tilpassinger av detaljer og styling er så smått i gang også så er nok ikke int. i noen annen bil...

Siden du har kommet litt igang så kunne du lagt ut bilder da :D Det her kommer sikkert til og bli skikkelig bra ! :D

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

har vært lite fremgang i det siste med bilen. men nå er carbon panser, styling, el ruter + el takluke, og rust sveising ferdig :) bilen står nå på vent til anskaffelse av delebil.

Skrevet
har vært lite fremgang i det siste med bilen. men nå er carbon panser, styling, el ruter + el takluke, og rust sveising ferdig :) bilen står nå på vent til anskaffelse av delebil.

Fett!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...