Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.mybluefin.co.uk - koster deg 5000,- ferdig tollet og momset (det høres mer avansert ut enn det er).

221 hk / 480 Nm. Bilen din blir som en F R I SK bensiner etterpå..!

Og skal bilen på kontroll, så er det bare til å plugge til Bluefin og legge tilbake orginalprogrammet.

(PS! Må ikke forveksles med bokstuning! Denne boksen gjør akkurat det samme som et trimverksted - omprogrammerer hjernen, før du kobler fra og legger adpteret hjemme i skuffen).

Skrevet

Såpass:)

Høres jo veldig lovende ut.

Takker får det svare, har du den chip i din bil eller har vært med og monter en slik.

Det er vært 5000.- eller ?

Skrevet

Hvorfor skulle man ønske å programmere bilen til original før eu kontroll ? ;)

som jeg har sagt mange ganger før, slike bokser er bra på sin måte, men mange glemmer de negative sidene.

Skrevet

TFR: Vet ikke om du forveksler med "boxtuning", men Bluefin er bare en "hjem til deg"-tuning, akkurat som om en del i Norge driver med.

Map'ene er levert av SuperChips UK, og er visstnok laget av de, og ikke kjøpt fra nonames i Tyskland.

Angående det å fjerne før kontroll, så mente jeg helst "møt opp på vegvesenet sin sentral for kontroll", ikke EU ;-)

Skrevet

aottesen, jeg selger jo dette selv, så jeg vet veldig godt hva det er. les tråden min så mener jeg det jeg har skrevet noe om dette der.

Skrevet

Kanon! Hør med de, og kom med tilbakemelding!

Har en kamerat som brukte det på 120d'en sin, og den bilen gikk fra å være kjapp, til å bli helt syk (til en 2l diesel å være)!

Så skal ha til min også, og hvis det er norske leverandører, så er jo det helt kanon!

TFR: Vet at du selger selv, og je vet du har stålkontroll på dette, men omtrent alle tror at BlueFin er boxtuning - noe det ikke er.

Skrevet

men iom at jeg tross alt lager programmer som går i disse boksene så tar jeg ikke feil :P

men har også sett at flere sliter med å skille dem som du sier ja. De hører vel ordet boks og tenker piggyback system.. ikke vet jeg..

nydelig bil du har 700hp ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan er det og chippe disse bilen orginalt hos Bmw med AC Schnizter chip? Dyrt?

Tenker på når bilen skal på service, og bmw verkstedet omprogramerer til oppdatert til orginal oppdatert software og 177 hk?

Skrevet

Hva med

BSR eller ESS tuning?

Jeg vurdere BSR selv ettersom disse ser mest sesiøse ut, og at jeg har hørt utrolig mye bra om dem. Leste en test, og da vant BSR på ytelse, selv med mindre effekt uttak.

Var ikke til BMW ettersom denne akkurat et kommet på markedet.

Skrevet
Hvordan er det og chippe disse bilen orginalt hos Bmw med AC Schnizter chip? Dyrt?

Tenker på når bilen skal på service, og bmw verkstedet omprogramerer til oppdatert til orginal oppdatert software og 177 hk?

AC Schnizter chip koster flesk vist du ikke kjenner noen som kan skaffe den biligere tror den koster 25000,- det er i det dyreste lage fir meg bare på en chip ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...