T. Thøgersen Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hei, Fikk denne feilvarslen i instrumentet når jeg stoppet bilen istad. Noen som vet hva det betyr? Er ikke så stødig på tysk, og det er selvfølgelig det språket instruksjonsboka mi er skrevet med.. Er det evt "farlig" å kjøre videre med, bør jeg la bilen stå? Eller er det greit å kjøre til jeg får noen til å se på det for meg? Mvh Tommy
ogee1 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Har sett at det har vært noen som har hatt problem med rattlåsen. Tipper det er den feilen du har fått opp. Har du parkert med hjulene rett fram, eller på skrå? Vet ikke om dette er farlig. Har hørt om noen som har måttet bytte rattstammen, mens for andre har lyset sluttet å lyse hvis de har parkert med hjula rett fram. Jeg er av den pysete typen, så jeg ville latt bilen stå til jeg hadde snakket med BMW.
T. Thøgersen Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Parkerte med hjula rett fram, og det gjør jeg vel sånn ca i 90% av alle tilfeller jeg parkerer også. Har prøvd litt nå, og rattlåsen slår inn som vanlig. Det både høres og kjennes ut som det gjør til vanlig. Kan ikke kjenne noe forskjell fra før jeg fikk feilmeldingen. Kan det muligens være en føler på rattstammen som tuller med meg tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå