Ølvomm Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Har akkurat blåtann-synket min htc Touch HD med iDrive på min E87 120d 2005 modell. I telefonlista får jeg bare opp de 4 første kontaktene pr. bokstav i telefonkontaktlista i iDrive. Får ikke bladd meg videre. Noen som vet hva som er galt?
ogee1 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Har akkurat blåtann-synket min htc Touch HD med iDrive på min E87 120d 2005 modell.I telefonlista får jeg bare opp de 4 første kontaktene pr. bokstav i telefonkontaktlista i iDrive. Får ikke bladd meg videre. Noen som vet hva som er galt? Jeg har maken bil og maken telefon. (!) Jeg får opp hele telefonlista på min iDrive. Men det virker som det er en feil på programmet som gjør at lister ikke alltid virker som de skal. Har du prøvd å vri litt hardere på iDrive-hjulet? Dette funker på min bil. (Motstanden i hjulet tilsier at det ikke er flere valg tilgjengelig, men ved å vri litt hardere dukker det opp flere valg i lista.)
Ølvomm Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Takk for hjelpen, det funket slik du sa det. Kanskje det går an å oppdatere iDrive-programvaren? Vittig at vi har samme 120d 2005 og samme mobil..
ogee1 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Takk for hjelpen, det funket slik du sa det. Kanskje det går an å oppdatere iDrive-programvaren? Vittig at vi har samme 120d 2005 og samme mobil.. Bra at det funka. Men jeg har nok lurt deg angående telefonen. Sønnen min fortalte meg at jeg har en HD2. Jeg trodde jeg hadde Touch HD. Begynner å bli gammel! Jeg har hørt at det finnes en oppdatering til iDrive som bl.a. skal gjøre at man kan spille CD'er med MP3-filer. Noen sier at man må ha denne for å få de nyeste versjonene av Navi-DVD'ene til å virke også. Om denne retter feilen med menyene, vet jeg ikke. Jeg har spurt et par BMW-forhandlere, men de kan ikke gi noen klare svar på hva som blir oppdatert. De skal ha tre lapper for jobben, uten at de kan garantere at det virker. Så foreløpig har jeg droppet det. Har vært inne på å ta en Tysklandstur etterhvert, og da kunne det passet bra å dra innom en BMW-forhandler som har litt greie på ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå