Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøv tykkere startkabler, en kald diesel trenger MYE strøm for å dra starteren, har du noen 10m2 klarer ikke disse å mate nok strøm igjennom. Bruk helst 25m2 på dieselbil eller dobbelt sett med 10m2.

De skal være nok dimensjonerte originalt, men er det et dårlig batteri, en dårlig starter, iskald motor (typ 15 minus og nedover) og kabler som har irra mye, kan det lønne seg å bytte ja.

Tenkte mer på startkablene som ble brukt mellom sin bil og svigerfaren sin men det beste er vel et fullada batteri ja.

Prøvd en gang da jeg hadde ganske stor stereo og 2 Maxxima i en gammel Volvo å gi strøm for å starte arbeidsbilen til svigers, ikke tale om. Så dro jeg fram noen 35mm2 Phoenix Gold kabler jeg hadde liggende i bilen og da starta dieseldyret til svigers med en gang :)

Skrevet
Var det for enkelt å lade batteriet?

Er ikke enkelt å lade batteriet når det er kortsluttet.. Var magisk dødt. hadde knappe spenning på 5v

Idag var alt i hele bilen dødt. Når jeg prøvde sentrallåsen, så klarte den kun å åpne framdørene :P

Så blir nok en runde med reklamasjon her. 11 mnd siden jeg kjøpte nytt batteri for nesten 3laken. Stingerbatteri.. Uttrolig flott når det funker, men men.. Slik skjer

Skrevet

Seru det...... Det var da skitt :(

Stå på krava - batteri til 3 laken er 3 gang mere enn jeg betaler for 110 ah :D de varer nært 5 år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...