Hpi Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Prøv tykkere startkabler, en kald diesel trenger MYE strøm for å dra starteren, har du noen 10m2 klarer ikke disse å mate nok strøm igjennom. Bruk helst 25m2 på dieselbil eller dobbelt sett med 10m2. De skal være nok dimensjonerte originalt, men er det et dårlig batteri, en dårlig starter, iskald motor (typ 15 minus og nedover) og kabler som har irra mye, kan det lønne seg å bytte ja. Tenkte mer på startkablene som ble brukt mellom sin bil og svigerfaren sin men det beste er vel et fullada batteri ja. Prøvd en gang da jeg hadde ganske stor stereo og 2 Maxxima i en gammel Volvo å gi strøm for å starte arbeidsbilen til svigers, ikke tale om. Så dro jeg fram noen 35mm2 Phoenix Gold kabler jeg hadde liggende i bilen og da starta dieseldyret til svigers med en gang
bmw525tdi Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Var det for enkelt å lade batteriet? Er ikke enkelt å lade batteriet når det er kortsluttet.. Var magisk dødt. hadde knappe spenning på 5v Idag var alt i hele bilen dødt. Når jeg prøvde sentrallåsen, så klarte den kun å åpne framdørene Så blir nok en runde med reklamasjon her. 11 mnd siden jeg kjøpte nytt batteri for nesten 3laken. Stingerbatteri.. Uttrolig flott når det funker, men men.. Slik skjer
Leo Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Seru det...... Det var da skitt Stå på krava - batteri til 3 laken er 3 gang mere enn jeg betaler for 110 ah de varer nært 5 år
nightmare Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 1+ Bateriet, har hatt detta problemet flere ganger. starteren pleier somregel å slite med inslaget når den blir sliten. sluring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå