Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Har fått ett problem etter at jeg monterte Xenon kit fra Vvme i fjernlysene. Det som skjer er at De orginale Xenon lysene i nærlysene blinker for så å skru seg av, dette selv om fjernlys ikke er på. Hva er det som kan gjøre dette?
Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Kan det kanskje ligge inne en feilmelding på LCM'en? jeg prøvde å starte de Oem Xenon lysene uten de motstandene, tenkte det skulle gå greitt siden jeg ikke har kjørecomputer. Men kan det da være at LCM har trodd at en pære har røket eller noe, siden den ikke fikk riktig motstand?
Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Svarer meg selv her jeg, det var ikke noe feilmelding på Lcm. Når jeg har på tåkelys er det ikke noe problem, da kan jeg ha på både nær og fjernlys, men når jeg tar av tåkelys begynner det å flimre å lysene skrur seg av, hva kan dette være?
Trollet_ Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Ettermontert xenon = kjeks. hiv skjiten, så sparer du heller til orginal xenon som ikke lager krøll eller blender.
Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Ettermontert xenon = kjeks.hiv skjiten, så sparer du heller til orginal xenon som ikke lager krøll eller blender. Har orginal Xenon i nærlys (Hella Facelift lykter) Men tror jeg har funnet ut av det nå, fikk bare tid til å kople Xenon i grøftelys på ene siden, da det begynnte å regne tidligere i dag. Var ute nå i sted å koplet av den ballasten og da fungerte det supert, egentlig litt merkelig siden problemet var når tåkelys var på, ikke av. Men det er vel Canbus'n som sjekker eller noe, ikke vet jeg, det fungerer nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå