Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja tenkte å lage en tråd på'n etterhvert. Violettsvart heter fargen; Jeg veit, en lilla compact høres ikke lite femi ut heller;) haha

Tror det blir bra, har sett compact i mørke lilla farger før og det har sett veldig bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt av delene i dag, ikke de mest spennende delene men..

Legger ut bilde likevel..

Håper det kommer deler fra koed i morgen, bestilte deler forrige søndag og ingenting har dukket opp enda, syntes det tar litt i overkant med tid..

pvgtk79eeg7j71ail7lz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vært en liten tur i verkstedet i kveld også, fikk ikke gjort så mye, men litt småtteri.. Fikk satt over BKF og ABS-pumpe bøyd til og montert et par bremserør, så nå mangler det kun bremserør bak samt et rør mellom bremsesylinder og ABS. Clutch er ferdig koblet. Fikk også koblet ferdig kjølesystemet under innsuget med nye slanger rsamt montert ekspansjonstank og batteriterminalen foran. Må vente med å sette på innsuget til jeg har fått et bremserør jeg mangler. Legger ved et bilde av hvordan ståa er nå.

9prdf3e95zoysrric5rc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig bra ut :) Får bare håper at koed får fingen ut snart så delene kommer..

Satser på det, lei av å vente på deler nå, fikk gassvaier idag, så satser på å få på innsuget etterpå, kanskje få av bakstillinga på M3'n også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare orginalt innsug som skal på denne Erik..

Fikk på innsug gassvaier og tatt av bakstilling på M3'n i stad. Hadde litt flaks idag, fant ut at ene slangen under innsuget hadde en stor sprekk, men tilfeldigvis hadde jeg akkurat den slangen liggende hjemme på delelageret :D

Gammel slange

92tdfyqtme339ycf2ci0.jpg

Ny slange

8ynj7enne5rbfgr3sz3y.jpg

Ny gassvaier fikk jeg i dag også

508rofana511oj45b3oo.jpg

Tannstanga venter på nye, ytre og indre endeledd

9grn5xpkiyrfbj8sqt7g.jpg

M3 bakstillinga venter på nye foringer, så skal montere powerflex på den i morgen

4puyv559hm7xnufwwnb2.jpg

Står M3 på traversen også :D

vvz1pzvicxfr7fenmrjx.jpg

Sånn ser motorrommet ut etter dagens økt, mangler kun innsugsbelg, luftfilterboks og radiator her nå, men det kommer ikke på før tannstang og et bremserør er på plass.

lhzkc3pi9wzllfvwruix.jpg

sj6hylydvgfp248g4jmt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du bygger om e30 min neste gang da bård? ;)

Ja det kan jeg godt gjøre, lenge siden jeg har skrudd på e30 nå så kanskje det hadde vært noe:)

Mye tror du jeg må ut med for ombygginga da? med motor understell og bremser + jobb? ekke så nøye med godkjenning:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du bygger om e30 min neste gang da bård? ;)

Ja det kan jeg godt gjøre, lenge siden jeg har skrudd på e30 nå så kanskje det hadde vært noe:)

Mye tror du jeg må ut med for ombygginga da? med motor understell og bremser + jobb? ekke så nøye med godkjenning:D

Sendt deg PM

Haha, gikk opp et lys for meg nå, er jo Beener Kee Kee;)

Henter du bilen til helga el?

Velkommen til forumet forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...