BD Racing Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Gratulerer, var du på risløkka ? Veide de bilen og masse greier ? Hvordan foregikk kontrollen ?
bård Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Gratulerer, var du på risløkka ? Veide de bilen og masse greier ? Hvordan foregikk kontrollen ? Takk for det:) De veier bilen ja, og ser over at alt er som det skal, sjekker chassinr osv.. Godkjenner bilene mine i Skien jeg, siden jeg bor her så går jo søknaden automatisk til Skien trafikkstasjon.. Ikke lenge til deres skal godkjennes nå vel? Fått nye lykter i posten, Depo lykter fra Umnitza..
BD Racing Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Hvor mye hadde du å gå på, på akselvekten foran og bak ?
bård Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Ikke veldig mye, men det var ikke noe problem, tror bilen veide 1350 med full tank husker ikke foran og bak..
bård Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Fikk testa lyktene kjapt i sta, status nå er at bilen får nye hjulbuer og lakk til neste uke, så da nærmer det seg hvertfall hel bil igjen. Legger ved et par bilder av lyktene.. Park Kjørelys Fjernlys
M3 Yngve Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Vet dere at noen Usa mod av E36 har lamper med plast glass? De er mye letter en org, tøffe er de også.
bård Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Vet dere at noen Usa mod av E36 har lamper med plast glass? De er mye letter en org, tøffe er de også. Har sett det tidligere, sikkert ikke dumt da de orginale lyktene er rimelig tunge, og glasset står jo for mesteparten av vekta. Eneste minuset er vel at de ikkeer like holdbare. Men holder de noen år uten at de blir for gale så er det jo verdt det..
Banan Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Hvordan er kvaliteten på disse depo lyktene? Har selv hatt 2 par med depo lykter ifra GS og der knekker jo blinklysfestene som knekkebrød.
bård Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Hvordan er kvaliteten på disse depo lyktene?Aner ikke, men kan jo hende plasten er dårlig. Men tror nok mange av de knekker fordi klaring mellom lykt og skjerm er feil og blinklyset blir stående i spenn eller presset hardt på. Får se om de holder herda, eller om de også knekker, er jævlig irriterende hvis de knekker.. Har selv hatt 2 par med depo lykter ifra GS og der knekker jo blinklysfestene som knekkebrød. Kan jo være at plasten blir fort sprø, eller at klaring lykt / forskjerm er dårlig og at blinklyses presses på og blir stående i spenn. Har depo på en annen bil og de er hele hvertfall.. Men når jeg tenker meg om så har jeg vel depo på en annen også og der tror jeg kanskje den ene var knekt, så mulig du har rett:)
Hansuno Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Grattis med godkjenning! Fikk du den godkjent med justerbare topper og earls br.slanger?
bård Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Grattis med godkjenning!Fikk du den godkjent med justerbare topper og earls br.slanger? Hadde ikke på justerbare topper i og med at coilovers ikke har kommet ennå. Men bremseslangene gikk fint:)
Hansuno Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Grattis med godkjenning!Fikk du den godkjent med justerbare topper og earls br.slanger? Hadde ikke på justerbare topper i og med at coilovers ikke har kommet ennå. Men bremseslangene gikk fint:) Ikke værst! Regna med det var fy fy:p
bård Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 De er vel ikke veldig glad i de justerbare nei, men har godkjent med den på en av de tidligere M'ene:)
bård Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Levert bilen til lakk nå? Close.. Står hos oppretter for å bytte hjulbuene i helga, så håper det kan bli farge på den neste helg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå