Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Flott arbeide du gjør :)

Jeg har bare et par spm ang ombygging fra 4'er til 6'er.

Jeg driver å skal bygge om min 318ISa til 2,5 manuell

Første er hvordan du gjør det med motor- og girkassefester, må det sveises eller er det samme festene?

Og nr to er hvilke endringer må gjøres i ledningsnett?

På forhånd takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Flott arbeide du gjør :)

Jeg har bare et par spm ang ombygging fra 4'er til 6'er.

Jeg driver å skal bygge om min 318ISa til 2,5 manuell

Første er hvordan du gjør det med motor- og girkassefester, må det sveises eller er det samme festene?

Og nr to er hvilke endringer må gjøres i ledningsnett?

På forhånd takk for svar! :D

Du bruker motorfester og girkassefester fra 2,5 så passer det rett i bilen din. Ledningsnettet er plug and play dersom du ikke har ews i bilen din. Regner ikke med det er ews på 2,5 du har kjøpt?

For at bilen skal starte med manuell kasse så må du passe på at boksen til automatkassa de tror bilen står i Park.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har du noen ide om hvor jeg kan skaffe girkasse- og motorfester til en grei pris?

Ettersom jeg klarte å finne ut av så er det ikke ews-oppsett på hverken bil eller motor.

Ja, dette visste jeg om, men hvordan skal jeg overtale den til å tro no slikt? Sette den i park før jeg slår av tenninga å tar ut motor og gir?

Takk så mye for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har du noen ide om hvor jeg kan skaffe girkasse- og motorfester til en grei pris?

Ettersom jeg klarte å finne ut av så er det ikke ews-oppsett på hverken bil eller motor.

Ja, dette visste jeg om, men hvordan skal jeg overtale den til å tro no slikt? Sette den i park før jeg slår av tenninga å tar ut motor og gir?

Takk så mye for svar :)

Det kjøper du nytt hos bmw, koster ikke stort for det. Er vel en gul boks til automaten som du må sette i Park, søk litt rundt på forumet her så finner du flere tråder om dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Bra arbeid og nydelig bil :)

Gått i hi for vinteren?

Hvordan går det?

Takk for det:)

Har akkurat begynt i ny jobb samt pussa opp litt i huset så det har tatt endel tid. Så bilen vurderes solgt uten lakk grunnet tidsmangel og venting på treg lakkerer. Så om noen er interessert i en billig 3,2 med lav km er det bare ta kontakt. Donorbilen har kun gått 98 000km..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...