bård Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Fikk ikke gjort noe på prosjektet idag, men var innom en tur å fikk satt på koffertlokk med integrert bremselys på caben. Så slenger ut et dårlig bilde av møkkete bil, så jeg ikke blir beskyldt for å være lat:) Bilen er forøvrig til salgs, 328i cab.
bård Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Fikk hentet braketter til motorrom og forsterkningene til traversfestene bak, manglet et par braketter, så får se om jeg venter til uka med å sveise, eller om jeg gjør litt i helga også. Braketter og forsterkningsplater:
Gjest atlis Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Blir så bra Bård, ringer deg i aften når jeg er ferdig på arbeid
Bimmer911 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Dette blir kanonbra.. Gleder meg til bilen blir lakkert og deler skal begynne å monteres på.. Fikk du solgt motoren?
bård Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Dette blir kanonbra.. Gleder meg til bilen blir lakkert og deler skal begynne å monteres på.. Fikk du solgt motoren? Motoren er solgt, så den får nytt liv i en e30 nå Skal se om jeg får gjort litt småtteri med bilen i dag også, men tenkte å få vaska cab'en skikkelig og tatt noen bilder av den med sommerhjul og legge den ut for salg. Er superstrøkent vær her idag, så får sommerhjulabstinenser her:)
bård Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Var en liten tur å fikk gjort litt i dag også, fikk ikke gjort så mye prosjektet for måtte fikse litt på cab'en også. Fikk satt på nye dørtrekk og clips som holder rutene, da disse var ødelagt. På iS'n fjerna jeg batteriplate, brakett til servoolje beholder og til kullfilteret, samt slipa litt rust i motorrommet i hjulhus foran. Fikk også lagt et par lag med tectyl i hjulhu foran. Litt bilder.. Denne fargen forsvinner plutselig:) Så var de siste brakettene ute..
-Erik- Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Syntes det ser veldig røddi ut med gult ja:) gjør det mest for at Erik skal være fornøyd. Dette liker vi Ser bra ut dette Bård! Det pleier jo det, og dette er vel rein rutine nesten nå
bård Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Går vel litt rutine i det ja, men er fortsatt mye jobb, å får desverre ikke like mye tid til bil som jeg skulle ønske:( Så er jo utgangspunktet på prosjektbilene sjelden likt og karosseriets tilstand er like spennende hver gang:) Har du den gule ute om dagen da?
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Åssen blei de med de punkt borra? blei dem dårlige eller er de fortsatt brukandes?
bård Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Klarte meg med ett, så har ett til over som du kan komme å hente:)
-Erik- Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 og karosseriets tilstand er like spennende hver gangHar du den gule ute om dagen da? Den ser jeg Ja, nei den står parkert enda gitt! Er ikke mindre sugen på å kjøre den nå heller, men spørs om jeg klarer å holde meg "lur" å la være
bård Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Klok av skade så burde du vel vente til det er tørt på veien vel Legger ved link til annonse på 328 caben som jeg skal selge: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 4337101903 Og et lite bilde
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 kommer oppom i morgen ellernoe og henter punkt boret bård. Har fått kommet igang i dag jeg også
bård Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 kommer oppom i morgen ellernoe og henter punkt boret bård. Har fått kommet igang i dag jeg også Greit det vettu, få slengt ut en tråd her du også da
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 jepp. får gjøre det når jeg kommer oppom deg. Nytter ikke lage tråd med de RØYKSIGNALENE jeg har med min internett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå