bård Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Fått gjort noe i dag klumpen? Neeh, var oppe en liten tur i sta å la på litt sparkel i motorrom og sveisa litt. Men klarte selvfølgelig å vrake ene klokka på gassflaska til sveiseapparate, så den lekker når jeg åpner flaska, så får se om jeg finner ny i morra..
Gjest atlis Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Fikk hentet braketter til motorrom og forsterkningene til traversfestene bak, manglet et par braketter, så får se om jeg venter til uka med å sveise, eller om jeg gjør litt i helga også.Braketter og forsterkningsplater: Den lille braketten helt til høyre på det ene bildet, hva er det fornoe ? ser ikke ut til og ha den jeg! helsikkes
bård Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 broom broom folkens. Denne blir bra )) Satser på det, får opp å gjøre litt etterpå, må sveise litt på festene til bakstillinga før jeg sveiser inn forterkningene.
Bimmer911 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Hei. Har mistet nr ditt bård, kunne du sendt en melding eller noe så jeg får det igjen?
bård Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Fikk vært en liten tur i verkstedet i dag, fått fiksa skade på to av traversfestene til bakstillinga, samt sveiset på forsterkninger. Demonterte også øvre del av sikringsboksen så jeg kommer til å får lakkert hele motorrommet. La litt fyller på innerskjermene, etter at jeg har sparklet litt der, må nok sparkle litt til ser det ut. Så er det bare å få lakkert motorrom og bagasjerommet og legge opp nye bremserør så kan montering og grunnarbeid til lakkering komme igang. Ser desverre ut som hjulbuene bak må byttes. Glemte å ta med kameraet hjem, så blir desverre ingen bilder idag. Men det kommer..
Gjest atlis Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 høres bra ut:) du må bytte du også ja, bestilte fra koed på søndag jeg:-(
bård Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Ser nok mørkt ut for hjulbuene ja. Fått gjort litt i dag også, fått sveisa brakettene til luftfilterboksen, fyller der jeg har sparkla/slipa i motorrommet. Sveist ferdig forsterkninger til traversen bak, grunnet og tectylert disse samt tectylert hjulhusene foran en gang til samt hjulhusene bak.
bård Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Ser bra ut Hvilken tectyl bruker du? Husker ikke hva den het, kjøpte den av Ullsokk her inne, mulig han husker hva den heter:) Kan eventuellt sjekke neste gang jeg er i verkstedet..
Robinvanvik Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Okei, supert skulle hatt noe bedre tectyl enn jeg bruker nå.
Gjest atlis Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 body shyts fra wurth er veldig bra! ikke minst billig..
bård Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 body shyts fra wurth er veldig bra! ikke minst billig.. Denne er bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå