Eivindmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei noen som vet hvor breie felger man får på e46 fram å bak med å valse hjulbuene litt? hvilke innpress osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvilket karosseri har du? Det er mere plass til hjul på coupé, enn sedan og touring. På min coupé med H&R 35/10 senkefjærer har jeg prøvemontert dette: Foran. 9.5x19" ET45 med 255/30 dekk. Måtte ha 5mm spacer for å unngå at felgene tok borti fjørbeinet (vil si ET40). Ingen subbing selv med fullt rattutslag. Bak: 9.5x19" ET45 med 255/30 dekk. Brukte 15mm spacer (vil si ET30). Det subbet litt, men vil gå helt greit ved å brette inn kanten på skjermen. Har noen bilder: Jevnt med hjulbuen: Foran: Prøvde håndbrekket i en bakke, trenger litt valsing: Selv ville jeg gått for 9x19 ET30 og 10x19 ET30 om jeg skulle kjøpt nye felger.. Da vil det bygge bittelitt lenger ut enn det jeg har på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindmo Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Har coupe, og har justerbart, ja går jeg for 10" bak og ET30 så skulle jo det gå i teorien uten spacer da? og få en bra kant på felgen, men tror jeg går for 18" felger.. hva er grunnen til du ville valgt 9" fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 ET30 går fint uten spacer. Men du må nok valse litt. Ville hatt 9" fremme fordi jeg syns 10 blir for bredt foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå