Gå til innhold

Olje trykk eller bryter? ( M20 )


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Blei kjørt på jobb av ein E30 m20 b20 idag, der var det eit fenomen som kom plutsli som eg ikkje har sett før.

Olje lampa begynte å lyse svakt, også begynte den å flimre/blinke, alt dette skjer uavhengig av turtall. Vist man sløkke bilen heilt å starta den igjen så lyser ikkje lampa men kjem igjen etter eit halvt minutt, blir svakere og sterkere sjølv på tomgang.

Eg meiner det er trykkbrytern som er gåen, nokon som har andre forslag?

Kan det vere oljetrykket? Eg synst isåfall att det er litt merkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo evt bare å sjekke trykket da, koble ut måleren og sette på en gauge der.

Om det er ok, litt under en bar på tomgang, så ere brytern.

No veit ikkje eg om han har gauge tilgjengelig, eg har ikkje fått handla inn enda heller. Trur han skulle prøve å skifte bryter etter jobb imorra...

Har jo vert kjørt med turbo ei stund, det er vel kanskje ein faktor og.

Men eit spm til: Skal ikkje oljelampa lyse om man tar av kontakt på trykkbryter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada :)

Nivået var fint, no har vi ein teori om att det var overslag ifra kabel til jord på eit vis. For han lot bilen stå i ro ei stund menst han var inne på ein bensin stasjon, etter det lyste den ikkje med eit unntak da det såvidt dimra litt i lampa også forsvant det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...