kenneil Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei er det noen som kan fortelle meg om jeg kan bruke en Elektronikkstyring til Girkassen min med et annet Bosch nr enn det Bosch nummeret som står på min styreenhet. For jeg klarer ikke å finne en med samme nr som min har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Det er mulig at den styreenheten du har har gått ut av produksjon og dermed erstattet av et annet nr. Hva ere som har skjedd med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneil Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har skiftet girkassa og etter det så har jeg kun 3 gir som gir fremmdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Du byttet til samme kasse da antar jeg? Du har ikke byttet fra f.eks 4 til 5 trinns osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneil Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg byttet fra 4HP22 til 4HP22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hmm, må nesten få tatt en diagnose på kassa da. Får du noe feilmeld i dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneil Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ingen feilmeldinger i Dashen Men dette er en 735 1987 mod. Så jeg tror ikke den gir feilmelding i dashen anngående dette tror den er for gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ok men det skal fortsatt gå å ta diagnose på de EGSene også. Ingne forhandler i nærheten av deg som har diagnose utstyr da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneil Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nermeste BMW Forhandler er 5 Timers kjøring en vei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå