Gjone Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei. Ser det sitter en sensor forran i høyre innerskjerm. Noen som kan fortelle meg hva denne er til? Er også en på venstre side (fører side) med tupp ut. Noen som vet hva dette er? Må bytte innerskjerm på høyre side, da den har sprekt og henger å dingler i ledningen til denne sensoren.. Kanskje greit å nevne at det er en 03 316 e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Uten at jeg er en ekspert på e46, så vil jeg tro at den på høyresiden er temp sensor og den på venstre siden er luftkvalitetssensor. www.bmwfans.info inneholder alle deleinfo om du har mye fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Genial side, Otis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg foretrekker bmwfans.info kontra realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Takk for svar. Min første BMW så kjenner ikke til så mye ennå. Var redd det kunne være noe airbag greier, men hadde jo vært en idiotisk plassering. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå