yeahE39 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hei,, hvor får man kjøpt shadowline lister rundt vinduene på E39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Prøv Schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Prøv Schmiedmann.no har sjekka GS, Schmiedmann og koed. finner ikke en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasan Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 mener da jeg har finni på gs og/eller koed. Schmiedmann sliter jeg med å finne fram til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 mener da jeg har finni på gs og/eller koed. Schmiedmann sliter jeg med å finne fram til noe som helst. Schmiedmann er ganske oversiktlig da, delt opp i kategorier og alt.. menne hvis noen vet hvor man finner de listene så post link. jeg klarer nemlig ikke og finne det på de 3 nevnte sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasan Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Koed: E39 - nye deler - diverse utvendig utstyr I lista der kan du velge shadowline lister. både innvendig og utvendig. Ellers har du listene hos GS under karosseri - Støtfanger/eksteriør - Delekatalog/ETK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hei,, hvor får man kjøpt shadowline lister rundt vinduene på E39 ? http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10573 Husker jeg brukte GS til å finne delenummer og bestillte alle listene hos Koed når jeg gjorde dette, da det ble billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahE39 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Koed:E39 - nye deler - diverse utvendig utstyr I lista der kan du velge shadowline lister. både innvendig og utvendig. takker,, føler meg rimlig teit nå.. må ha oversett dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasan Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hei,, hvor får man kjøpt shadowline lister rundt vinduene på E39 ? http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10573 Husker jeg brukte GS til å finne delenummer og bestillte alle listene hos Koed når jeg gjorde dette, da det ble billigere. Har gjort dette sjøl. var rundt 1000kr forskjell på fremre lambdasonde til M52B28 hos GS og Koed. Brukte samme delernummer hos koed, som det som var lista opp som original del hos GS. takker,, føler meg rimlig teit nå.. må ha oversett dette Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå