///FredriK.S Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hei. Lurer på å selge mitt "strøkne" tre-eiket sportsratt som jeg nå har byttet ut på min egen bil. Rattet har vært i en E34 (uten airbag), og passer muligens andre Bmw'er? Det er i veldig god stand, kun et lite merke som er på undersiden av rattet (se bilde) Skinnet og sømmene ser så fine ut, at jeg tror rattet er rimelig nytt, og har ingen merker enn det som er avbildet. Front: Bakside: Merket: Nyprisen er 3200,- Prisen jeg setter er HBO 1000,- + frakt - Fredrik
ingard Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Noen fare for at det sprekker der det er skade? Har du ingen minstepris?
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Det ser veldig bra ut nå, men det er jo muliget at det sprekker etterhvert? vet ikke, men som sagt, er ingen større sprekker/merker. Kun noen hakk Står i annonsen, høyest budende over 1000kr + frakt... Så da starter det på tusenlappen
ingard Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Det ser veldig bra ut nå, men det er jo muliget at det sprekker etterhvert? vet ikke, men som sagt, er ingen større sprekker/merker. Kun noen hakk Står i annonsen, høyest budende over 1000kr + frakt... Så da starter det på tusenlappen Sorry, jeg så ikke teksten under bildene *gratisbump*
magnems Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 kansje lurt og senke prisen litt? du får rattet for 677.50,- inkl moms + frakt fra koed.no... https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord=
///FredriK.S Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Tror ikke det er noe problem og få solgt det for prisforlangende. Har sett andre slitte ratt bli solgt for det. Og det som du kommer med der så også velbrukt ut. Dette rattet er helt som nytt i skinn/sømmer, utennom det lille merket som er avbildet. Ingen form for slitasje. Bump
joggis Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 er ikke dette standar 535 ratt? Ser no ihvertfall unektlig likt ut
///FredriK.S Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Det sto i min 535 ja, så det kan godt hende. Men det blir kalt for sportsratt i utstyrsliste, og deleliste hos GSbildeler ol. Så tror ikke det er standar, men ekstra utstyr.
joggis Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 har ihvertfall samme ratt i min 535, trodde ikke det var vært noe særlig jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå