snappy79 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 er det noen som vet noe om barnestol da? det er rimelig trangt mellom barnestol og seteryggen i min e46! noen som vet om det er større plass i E90 enn i E46?eller må jeg gå for stv da? Er ikke noe bedre plass i stasjonsvogn med tanke på bak setet. Min E61 har akkurat nok rom i passasjer setet når jeg bruker Isofix Besafe barne stol i baksetet. Husk at barn bør sitte bakover til de er 4 år, de som protesterer på dette, og gjør noe annet er egoistiske.
Odd-M Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Jeg har samme stol i min E61, det går greit å sitte i stolen forran men ikke god plass. Det skal sies at dette er en av de mest plasskrevende stolene på markedet. Det blir vesentlig bedre plass om den står vendt forover.
snappy79 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Klart det. Men hva er viktigst. At du kan ligge i setet, eller at barnet 75% mer sannsynlighet for ikke å knekke nakken. Lett valg for meg i allefall. Eksempler på biler som har plass til slike seter uten at det går ut over dem forran er: Skoda Superb Ford S-Max Opel Safira Poenget er at bilen må ha utrolig stor avstand mellom setet bak, og stolene fremme. De to sist nevnte kan regulere bak sete posisjonen. I alle fall 7 seter versjonen av disse bilene. Superben er bare gigantisk bak der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå