Trøndern Kim Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Hvordan ble det til at du koblet skjermene? Kunne godt tenkt meg flere bilder og info. Vurderer å gjøre liknende selv
titansølv Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Hvordan ble det til at du koblet skjermene?Kunne godt tenkt meg flere bilder og info. Vurderer å gjøre liknende selv Det gikk ganske greit. Valgte å hente strøm fra setet. Da holder strømmen seg i ca 20min etter tenningen er slått av. Fikk litt info fra en kar her på forumet. Tok av det avrundede plastpanelet i fronten og satte en strømtyv på pluss og minusledning som var gul og brun tror jeg, og førte den under setet og opp bak ryggen. Audioen sammlet jeg i en 3.5mm jack som kan gå inn på anlegget, eventuellt kan man bruke de innebygde fmsenderne. (lydkvalitet så som så). Video inn og ut har jeg ennå ikke koblet til og trukket kabler. Valgte i første omgang å lage et lite hull i ryggpanelet og trekke rcakablene ut der. Hullet er skjult bak lommen der, hvor jeg og valgte å legge kablene. Hvis nevøene mine skal bruke en større spillkonsoll går det ann å bruke en 220volts konverter i pluggen i bagasjerommet og bare trekke lyd og bilde ut gjennom midtarmlenet i baksetet og bare løfte ut kontaktene fra lommen bak ryggen. Høres kanskje litt drastisk ut med hull i bakpanelet, men alt er skjult og vises ikke. Det viktigste er nok å fiksere hodestøttene slik at de ikke rister og lager lyd ved vibrasjon i bilen. Film og musikk avspilles lett fra USBminnepenn eller lignende. Fulgte med fjernkontroll som man lett navigerer i menyene med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå