Gå til innhold

E46: Kan disse felgene brukes, eller blir det for bredt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir vel for 225-40 framme og sikker 235-40 bak tenker jeg.. er senke fjører på bilen, men er ikke sikker på hvor mye.. rundt 30mm..

gratulerer med innlegg nr 3000 ;)

Skrevet

De vil stikke ut 4mm lengre enn de jeg har på med 255/30. Men kjører du dekkstrekk så kan det være det går. Eller så må du valse litt skjermer.

Skrevet

hmm. snakka med dekkteam og de mente på at det kunne gå.. men hvor breie var felgene dine, og hva var innpresset? :)

Skrevet

9x19 ET44 med 255/30 Yokohamadekk. Hadde 235/35 tidligere bak og det subba ikke i det hele tatt. Samme dimmen framme også (235)

Et par bilder med 255 bak:

023.jpg

047.jpg

056-1.jpg

Skrevet

så jo veldig bra ut, er jo ca samme høyde på min bil :)

hadde vært så jillt om de hadde passa!! takk for gode svar og bilder, hjelper veldig godt :)

Skrevet
Jeg har 4 strøkene sånne felger du vil ha til salgs :) 235.35/19 foran og 265.30/19 bak :D Disse har sittet på en E46 coupe. Hadde vel 5mm spacer bak :)

åja, men jeg hadde ikke tenkt meg større en 18 " jeg da, men hvor mye skal du ha for de evt da ?:)

Skrevet
Jeg har 4 strøkene sånne felger du vil ha til salgs :) 235.35/19 foran og 265.30/19 bak :D Disse har sittet på en E46 coupe. Hadde vel 5mm spacer bak :)

åja, men jeg hadde ikke tenkt meg større en 18 " jeg da, men hvor mye skal du ha for de evt da ?:)

8000,- ?? :)

Skrevet

hmm.. litt i dyreste laget, da jeg hadde tenkt å kjøpe felgene på en lønning og dekkene på neste, slik at de er klare til tørre og bare veier ;) men takk for tilbudet!:) stå på med seidl bilen deres! følger med ;)

Skrevet
hmm.. litt i dyreste laget, da jeg hadde tenkt å kjøpe felgene på en lønning og dekkene på neste, slik at de er klare til tørre og bare veier ;) men takk for tilbudet!:) stå på med seidl bilen deres! følger med ;)

Jo takk, men dekk og bolter følger med for 8000,- :)

Skrevet
åja, okei.. hmm.. er vel igrunnen en grei pris, men hva er innpress og bredde? :)

Jeg har 4 strøkene sånne felger du vil ha til salgs 235.35/19 foran og 265.30/19 bak Disse har sittet på en E46 coupe. Hadde vel 5mm spacer bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...