Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det største som leveres originalt er vel 7.5x18 ET49 med 215/40-18 foran og 8.5x18 ET52 med 245/35-18 bak. Dette fyller hjulbuene noenlunde bra. Du kan få plass til 8-8.5 tommer foran og 9-9.5 tommer bak, men da begynner du å bli avhengig av et perfekt oppsett for at det skal passe uten å subbe.

Skrevet

hmm etter denne siden er det ET42 orginalt ;P http://www.darklight.no/boltesirkel/

men felgene passer hvertfall =) men dekk dimensjon tenkte noe som 225/235 30/35 foran og 245 30/35 bak kanskje mer mindre skulle bare vist hva som går noen sier at det skal ver ganske trangt mellom demper og hjulbue bak får ikke bilen før i mai men har sånn sykt tilbud på dekk å felger gjennom jobben så måtte bare handle det og nå =) må bare finne ut den dekk dimmen fortest muligt ;P

Skrevet

Har hatt 19 på min.Med 235.35.19.ET fra e36/e46,husker ikke helt i farta hva ET var på felgene.bygget ut ca 2 cm fra skjermkanten.I vognkortet så er det min ET 42.

Skrevet

ja eg håper vertfall 235 går bak =) kjipt med 225 bak mn går greit framme liksom =)

hadde vert ganske kjekt med 245 bak og 225 foran ;)

Skrevet

Hvorfor skal du ha forskjellig dim. foran og bak når felgene er like? Hvorfor ikke 225 hele veien, og en liten spacer bak hvis det ikke fyller nok?

Skrevet
er ikke sikker på noe enda. men hvorfor ikke ?

Det er vel mest smak og behag, egentlig. :) Jeg synes det er penest med lik strekk på hjulene foran og bak. I tillegg skal du vel ha mindre enn 1% forskjell i rullediameter foran og bak, så med en skikkelig firkanta biltilsynmann vil du få mangellapp. Men det får du vel kanskje med spacer også, så da er vi like langt. :)

Skrevet

heheh ja =) får vente til eg får felgene før eg bestiller dekk =) satse på et par til kommer med sine meninger til den tid =)

syns og at det er pent med lik strekk mn syns og det er for lite med 225 bak på 19 " viss det i det hele tatt går med bredere =)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...