Gå til innhold

E87 M-Sport Black

Share

Anbefalte innlegg

Helt sykt fett interiør! Fin bil! Jeg er klar for meet!?

Hva var det som var galt med avspillings problemene?

Tusen takk, men meget upraktisk for norske forhold, hehe

Jeg har problemer med å få lyd ut snapadapter til Iphone 4 (lading og bluetooth funker). Skjønner ikke hva som er problemet, BMW Norge kunne ikke hjelpe meg da det utstyret ikke hadde kommet til Norge enda.

Vet ikke helt hva jeg kan gjøre, noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blir det litt oppdatering på bilen, må begynne å gjøre den klar til våren:-)

Har bestilt følgende:

- Carbon Flaps Splitter Performance

- LUX H8 Angel Eye

- AC schnitzer takspolier

- Svarte performance grill

zxot3su7te2o2z1kdanx.jpg

bs3m56si3fegn1ag9dx6.jpg

v858kw4wp35bv82hk0in.jpg

nbbhssj79ce8sw7yoott.jpg

Blir montert når snøen er vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Jeg har fått montert nye angel eyes som er sterkere, performace pedaler, sorte performance nyrer og takspoiler. Jeg mangler bare splittere, men er usikker grunnet så mange fartdumper i Oslo. Hva synes dere?

fzn6m0h17tt86p8xs2ea.jpg

omaz0iypxeats0cw8xkj.jpg

fikk litt dugg på venstre lampe:-(

fpmzao2rkego05i6d352.jpg

qkul0s05rs0rw4j3b709.jpg

l2ry63iwmld0ek7khzfg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut! Splittere synes ikke jeg gjør allverden, men har ikke vurdert det i RL, så skal ikke ha for sterke meninger om det.

Skal sjekke de AE du skaffet, fornøyd med de? Pære som har gått i min, så jeg må vurdere pærer/LED-erstatning etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser bra ut! Splittere synes ikke jeg gjør allverden, men har ikke vurdert det i RL, så skal ikke ha for sterke meninger om det.

Skal sjekke de AE du skaffet, fornøyd med de? Pære som har gått i min, så jeg må vurdere pærer/LED-erstatning etc.

Jeg er meget fornøyd med AE fra http://luxangeleyes.com :D , men det tok sin tid. Det finnes mange type AE led, de fleste billige varianter € 60-120 er dessverre ikke sterke nok i vanlig dagslys.

Jeg avventer med splittere, prøver å få solgt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motor har du?

Har du diesel, er det ganske mye man kan gjøre for å få mer effekt.

Fikk tilbud fra TFR Racing for halvannet år siden om turbo- og dyseskifte, og en økning fra 122 til rett rundt 200 hk.

Værste var at prisen han skulle ha for det, var over 20.000 billigere enn garantiskiftet på turboen min hos Jæger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å forsvare det siden jeg har montert på min, men jeg synest de utgjorde dag og natt på "sint"-uttrykket til bilen..

Men det er smak og behag selvsagt.

Bilen ble ikke veldig mye nærmere bakken heller, men overhenget er selvsagt litt lengre (greit å ha i tankene når man rygger opp bakker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken motor har du?

Har du diesel, er det ganske mye man kan gjøre for å få mer effekt.

Fikk tilbud fra TFR Racing for halvannet år siden om turbo- og dyseskifte, og en økning fra 122 til rett rundt 200 hk.

Værste var at prisen han skulle ha for det, var over 20.000 billigere enn garantiskiftet på turboen min hos Jæger..

Jeg har diesel 116D med 116 HK, bilen er fra 2011 og hvis jeg ikke tar feil så er det samme motor som i 118D.

Hvordan blir det i forhold til garantien på bilen, er det ikke bedre å få tunet den gjennom Hartge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantien bortfaller selvsagt, på lik linje med all form for tuning. Hartge/Alpina overtar motorgarantien mot en klekkelig mengde gullmynter..

Siden min er en 2007-mod, og importert i tillegg, så spiller det ingen rolle, men din er vel såpass ny (kjøpt ny i Norge?) at jeg ville ha holdt meg til de produsentene som overtar motorgarantien for BMW.

Vet ikke hvordan det er, men det pleier å være forskjellige turboer og dyser, samt noen andre variasjoner, fra variant til variant, men 116/118/120/123 har alle samme blokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantien bortfaller selvsagt, på lik linje med all form for tuning. Hartge/Alpina overtar motorgarantien mot en klekkelig mengde gullmynter..

Siden min er en 2007-mod, og importert i tillegg, så spiller det ingen rolle, men din er vel såpass ny (kjøpt ny i Norge?) at jeg ville ha holdt meg til de produsentene som overtar motorgarantien for BMW.

Vet ikke hvordan det er, men det pleier å være forskjellige turboer og dyser, samt noen andre variasjoner, fra variant til variant, men 116/118/120/123 har alle samme blokk.

Kjøpt ny i Norge, Skal undersøke med Hartge, mest sannsynligvis dyrt :cry:

Var hos Bavaria idag, må bytte hele venstre lykt, noe feil med xenon+dugg. Gå forhåpenligvis på garanti, må bare sette inn de gamle AE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...