0-100 på 2sek Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Hei, er ny hær på forumet. Jeg plages med å få bilen i gir når det er under -10 grader, d virker som om at koblingen ikke frir helt. Dette fikk jeg bekreftet på BMW idag, et balanse hjul som er sammen med svinghjulet lekker olje sa dem..så kobling og lager må byttes ca. kr.12.000.- Er dette et kjent problem?? BMW 320td stv, 2007mod, 116000km og fulgt alle servicene. Siden bilen er brukt import ville dem ikke dekke dette på garantien(forbrukerloven). Kan dette være riktig?? Håper på svar Pål
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Høres ut som defekt dobbelmassesvinghjul, eller mastersylinder til clutchen. Men jeg vet ikke. Håper at TFR kommer innom i løpet av uka.
Eirsan Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Har du kjøpt av forhandler? Men du har 5års reklamasjonsrett i følge loven
0-100 på 2sek Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Svinghjulet=def, Kobling=def, gearkasse=def...... fikk ikke dette på garantien siden jeg hadde importert bilen selv. Heldigvis hadd jeg tegnet superforsikring i IF, de dekket kostnadene på 65.000.- Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå