pedro Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 E30 Midtkonsoll Frontfanger luke m leppe AlpinwieS II nylakket FRONTLYKTER HØYRE SIDE SOM NYE E34 SPLITTER NYE DEPO FRAMLYKTER I ESKE TAKLUKE STØTFANGER BLÅ 100KR ORIGINALE M5 FELGER NOE KANTKJØRTE MEN RUNDE OG FINE GODE DEKK HELT NY ORIGINALSKJERM VENSTRE SIDE E39 FRAM OG BAKLYKTER XENON M NYE JUSTERINGER SATT PÅ 99 530DAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Bumper delene Gi bort pris om det hentes. Har ikke plass eller tid til e30 E34 lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Hei. Bilde på frontfanger e30? Facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Hei Fangeren er dessverre ikke facelift, men fra en E30 325 86mod som hadde 180,tkm på telleren da den ble hugget. Bortimot strøken da den har ligger tørt og temperert på en låve i 10 år. Har nok kastet noe av plasten nå når jeg rydder P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Pris på fangern foran da? og pris på baklyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Tror jeg har kastet baklyktene nå. Fangern ønsker jeg 1000kr for, men bud er absolutt lov. Jeg skal ikke ha flere E30/E34/ E39 mer, så jeg rydder alt ut nå. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Var det noe med bud som ble galt? Altså BUD Får ikke lastet opp bilde av fangern i dag da den ligger i Bærum. Hel og pen den som bilen den sto på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå