Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Variabel ventilstyring. Men med alle de punktene som alle sammen har listet opp, får du sikkert ikke feil med mer enn 20%. Da alle delene som er standard feil har nesten garantert blitt skiftet av forrige eier. De nye delene feiler nesten ikke i det hele tatt. Forutenom slitedeler da.
Madice Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Ok, godt å vite! Men er det noen som har svaret på spørsmålet mitt om de angeleyes'ene da?
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Det er noen som har montert inn biltema AE ringene ja. De skal passe fint de.
Madice Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Og da snakker vi pre-face lykter, ikke sant?
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Javisst. Ingen veldig god grunn for å montere de i facelift lyktene, da de allerede har AE.
Madice Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Så det er sånn det henger sammen ja. Ok, tusen takk for svar otis:)
joergenw Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 e39 er fantastiske biler å kjøre, du skal lete lenge etter bil i samme prisklasse og årsmodell som kan måle seg med kjørekomforten til e39. fordelene med faceliften osm kom i 2001 er vel ramset opp, men en liten bakdel er at du (tror jeg) må betale endel mer i omreg. ellers er det lite feil med bilene generelt, som sagt slitedeler må skiftes, men slik er det på alle biler du kjøper. når det kommer til angel eyes så er det null problem å montere angel eyes lykter i eldre modeller (96-99) (har selv 98mod med ettermonterte lykter) både hele lykta, og om du vil, bare sette inn CCFL ringer (angel eyes ringer) du får kjøpt ringene både på biltema og andre nettsider som feks. Gsbildeler.no og også ebay. selv har jeg dårlig erfaring med å sette inn CCFL ringer, da 2 av ringene mine bare varte i et halvt år før de tok kvelden, også ble jeg plaget med fukt i lyktene etter at jeg hadde montert de, men dette har nok en sammenheng med dårlig isolering av meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå