M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Heisann! Vi er 4 folk som synes det kunne være moro og samle medlemmer på bimmers til en kveld med Gokart kjøring på Harald Huysman gokart på Alnabru vis-a-vis Smartclub i Oslo. Oppmøte Fredag 11.mars fra kl. 19.00 og ut som tid for kjøringen. Det blir kjøring av enkle heat avhengig av hvor mange som møter opp. Det er da 180,- pr. heat pluss 20,- i forsikring. Med flere enn 10 personer leier vi banen og kjører igang en Gran Prix Dette vil da koste fra 740,- pr. pers, men vil gi mer kjøring og en morsommere kveld da vi kan kåre en vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Normalt pleier det være så fullt der på lørdagene at man må bestille. Eller har du noen spesielle kontakter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Dato endret til fredag. Hadde jo dette forslaget oppe tidligere hvor jeg tenkte på å leie hele banen, men med for lite respons i fohold til påmelding så får en ta det på denne måten da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Fått noe særlig henvendelser på dette? Kunne godt tenkt meg å kjøre fredag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Til nå så er det 3stk som kommer, så blir nok bare å kjøre 2-3 heat eller noe sånt Hvis det ikke kommer fler da, dukker sikkert opp en del kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Kanskje jeg og en kompis tar oss en tur.. MÅ vel ikke være bimmers medlem begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Nei han må nok ikke være bimmers medlem.. Vi bare grisebanker han til han melder seg inn Og dermed selvsagt kjører BMW... Neeeeeeeiiiiiii ddaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå