Trond H. Olsen Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Har du noe til E39 530DAT med nivåregulering? Skaffer til E39 med nivåregulering også. Highsport, justerbar i høyde, 8390-20%=6712,- Königsport, justerbar i høyde og hardhet, 9890-20%=7912 Silverline, rustfritt, justerbar i høyde, 9490-20%=7592 Silverline X, rustfritt, justerbar i høyde og hardhet, 10890-20%=8712 Frakt kommer i tillegg Hva vil du anbefale av disse? Det er vel bare dempere som følger med bak? Regner med alle settene er med TÜV. Mye frakt til Bergen?
Remi Berg Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Har du noe til E39 530DAT med nivåregulering? Skaffer til E39 med nivåregulering også. Highsport, justerbar i høyde, 8390-20%=6712,- Königsport, justerbar i høyde og hardhet, 9890-20%=7912 Silverline, rustfritt, justerbar i høyde, 9490-20%=7592 Silverline X, rustfritt, justerbar i høyde og hardhet, 10890-20%=8712 Frakt kommer i tillegg Hva vil du anbefale av disse? Det er vel bare dempere som følger med bak? Regner med alle settene er med TÜV. Mye frakt til Bergen? -Ville anbefalt å kjøpt rustfritt for bedre holdbarhet mot all vegsaltingen som har blitt de siste årene. Om du skal ha hardhetsjustering eller ikke er vanskelig å si uten å vite hvordan du bruker bilen, kjørestil, banekjøring osv. De aller fleste klarer seg fint med dempere uten justering. -Bak følger det med bare dempere på disse som har nivåregulering ja. -Det er TÜV papir på alle disse settene. -200kr i frakt til Bergen.
Trond H. Olsen Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Banekjøring er det lite av, så det blir bare en meget sportslig kjørestil. Høyest mulig fart i svinger Hvor hard er de ujusterbare demperene? Er de sånn lik Bilstein B8?
Remi Berg Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Banekjøring er det lite av, så det blir bare en meget sportslig kjørestil.Høyest mulig fart i svinger Hvor hard er de ujusterbare demperene? Er de sånn lik Bilstein B8? De demperene som ikke har justering er produsert av Bilstein. Disse demperene satt opp for å være stive, men du har fortsatt mye komfort igjen. Nå har jeg ikke prøvd Bilstein B8 så jeg kan ikke sammenligne med disse. Ved vanlig sportslig kjørestil hadde jeg nok valgt settet som ikke har justering på demperene.
Robin L Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 jeg har et spm til deg om det er greit med det samme. jeg har fk coilovers på min e34. i tuv papirene står det 45-75mm. gjelder dette når de er skrudd helt i bunn eller kun det som står i papira? står jo at forran skal det være 2cm igjen av gjengene til bunnen eller noe og min 3 øverst når den er helt oppe eller noe sånn. jeg har iaff 2 cm ekstra å gå på forran, og 4ca bak. det laveste tuv godkjenner er den da senket 75 eller 55 forran ?
Remi Berg Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 jeg har et spm til deg om det er greit med det samme. jeg har fk coilovers på min e34.i tuv papirene står det 45-75mm. gjelder dette når de er skrudd helt i bunn eller kun det som står i papira? står jo at forran skal det være 2cm igjen av gjengene til bunnen eller noe og min 3 øverst når den er helt oppe eller noe sånn. jeg har iaff 2 cm ekstra å gå på forran, og 4ca bak. det laveste tuv godkjenner er den da senket 75 eller 55 forran ? 45-75mm er godkjent senking. I tillegg til disse målene som du nevner som er i forbindelse med frie gjenger har du også et mål på avstand fra senter på felgen og opp til skjermkant. Har ikke papir tilgjengelig for standard E34, men har til E34 M5. På denne bilen skal ikke avstanden være mindre enn 335mm foran og 340mm bak. Du har også dette målet for markfrigang under bil. I følge TÜV papiret er dette 80mm, men i Norge blir det så vidt meg bekjent praktisert 110mm. Det er en kombinasjon av alle disse målene som avgjør om senkesettet blir godkjent av biltilsynet. På det laveste som er TÜV godkjent er 75mm senking i forhold til bil som har standard understell.
Robin L Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 takk skal du ha var null problem å få min godkjent på det laveste. men er litt høy bak i forholdt til forran synes jeg. han sjekka ikke høyden under bilen så nøye egentlig, bare jeg kom meg oppå bukken hass var det greit hehe. så noterte han høyda fra senter dekk til hjulbue i vognkortet. er ganske behagelig senkesett forresten gleder meg å prøve det med sommerdekk og tørre veier! eneste en ting; han jeg kjøpte bilen av viste ikke at det var justerbart senkesett på den, så det har ikke fått noe vask eller smørning på 3 år, og det har satt sine spor i gjengene. de er fullpakket av dritt, og litt smått overflaterust. går vekk med stålbørste, men er trangt nok rundt inni der... så vil anbefale å børste av de en sjelden gang . gjerne sett de inn med noe olje også.
Aleks_olsen Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hei pris på coilovers med hardhets og høyde regulering til en e36 320 coupe?
Pirelli Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg vil bestille ett sett FK Highsport til e38!!! Sender du konto nr. på PM ? Har bare ett lite problem, er på sjøen og nettbanken min funker ikkje...
Cihad1985 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Hei trenger coilovers til e34 520i 24v 91 modell uten abs har du noe til bilen min?skal jeg måle noen ting før jeg bestiller, eventuelt hva?
Remi Berg Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hei pris på coilovers med hardhets og høyde regulering til en e36 320 coupe? Königsport, justerbar i høyde og hardhet, 8890-20%=7112,- Silverline X, rustfritt, justerbar i høyde og hardhet, 9490-20%=7592,- Frakt kommer i tillegg Jeg vil bestille ett sett FK Highsport til e38!!! Sender du konto nr. på PM ? Har bare ett lite problem, er på sjøen og nettbanken min funker ikkje... PM er besvart. Hei trenger coilovers til e34 520i 24v 91 modell uten abs har du noe til bilen min?skal jeg måle noen ting før jeg bestiller, eventuelt hva? Det står anmerket at ABS ringen skal måles 83mm eller 97mm. Dette skal du få målt selv om ikke det er ABS på bilen.
raynik Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 skaffer du til E23 745i? regner ikke med det, men spør iallefall..
Cihad1985 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 jeg skal få abs ringen målt hvordan skal betalingen skje eventuelt hva bør jeg gjøre?ringe deg?nettside?
Remi Berg Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 skaffer du til E23 745i? regner ikke med det, men spør iallefall.. Skaffer ikke til E23 nei. jeg skal få abs ringen målt hvordan skal betalingen skje eventuelt hva bør jeg gjøre?ringe deg?nettside? Det du gjør når du skal bestille er å sende meg en PM eller mail med navn, adresse, mailadresse og telefonnr. Du tar også med hvilken bil du skal ha til i denne meldingen. Betaling kan skje enten ved at du overfører penger til kontoen min, eller vi kan ta det via PayPal. Sender betalingsopplysninger på PM eller mail etter at bestillingen er mottatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå