Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har jobbet litt med bilen. skiftet veivsensor luftsalanger og demontert vifte og radiator. koblet først av -polen på batteriet men etter at alt var skiftet og montert på igjen også batteriet fikk jeg startproblem så koblet jeg fra + polen for å se om den ville nullstille seg. Alt gikk bra jeg fikk start på bilen etter mye kinning, men nå vil ikke sentral låsen virke på de 2 fremdørene???? Noen som har en ide????

Skrevet

Heisann

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg prøvde å låse med fjernkontrollen igjen men fremdørene låste seg ikke. Så tok jeg å låste fører døra med nøkkel og et par ganger og så med fjernkontrollen igjen og da låste alle dørene seg igjen. Jippi.

Har noen en ide om hva som skjedde og hvorfor det plutselig virket igjen???

Skrevet

Midlertidig tull. Kommer sikkert ikke igjen.

Men om feilen skulle komme igjen så kan det være dårlig kontakt i førerdøra.

Skrevet

Nja, det skal være endel kontakter i førerdøra. Når dørtrekket er demontert så skal det vises der en plass, trur det er rundt høyttaleren eller så.

Skrevet

Hei Johnny.

Jeg har hatt litt små tull med min Bmw med Asc lys og nivåreguleringslyset. Jeg har koblet fra minus polen i alt fra en time og noen få minutter,og det har faktisk hjulpet! Når det gjelder sentrallåsen,så lønner det seg nok å bruke nøkkelen i låsen en gang i blant. Det er jo gamle Bimmere vi har og at de spøker litt med oss må vi nok regne med :wink:

Skrevet

Helt sikkert enten brukt mange penger hos verksted hver gang det var noe, og da sikkert skreket blod over alle pengene som fikk foter å gå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...