bayerskemorrowerk Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har bestilt meg Dice kit til E39, men lurer på hvordan jeg skal få festet Iphonen på en elegant måte! Har sett 2point5 sin til askebegeret, men det får man vel ikke bestilt til Norge? Og uansett er prisen stiv, pluss toll og moms! Har også sett Dice sin G2, hvor man kobler kabel inn i holder, så det kun ser ut som en vanlig holder, men lurer på om noen fler vet om noe lignende, bare enklere å få tak i ? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har bestilt meg Dice kit til E39, men lurer på hvordan jeg skal få festet Iphonen på en elegant måte! Har sett 2point5 sin til askebegeret, men det får man vel ikke bestilt til Norge? Og uansett er prisen stiv, pluss toll og moms! Har også sett Dice sin G2, hvor man kobler kabel inn i holder, så det kun ser ut som en vanlig holder, men lurer på om noen fler vet om noe lignende, bare enklere å få tak i ? På forhånd takk! Kan tipse deg om www.lumidock.com, koster myye mindre Tror dem tar ca 360 kr for den billigeste dockingen, uten ekstra inngravering osv. Men du må da ha video kabel fra før.. Dem selger denne og, da tror jeg det blir ca 5-600 kr inkl kabel. Send en mail og spørr, dem er veldig flinke og kjappe og svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perpilot Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg bruker Dice sin G2 dock. For å unngå skruehull i dash'en har jeg brukt en slik Brodit Proclip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Med videocabel, mener du som rga, eller de tre kablene? Tenkte å koble opp med vanlig Apple ledning som kommer fra Dice kitet! Sendte faktisk mail til siden du la frem for litt siden og spurte, men fikk aldri noe svar :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå