Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg Dice kit til E39, men lurer på hvordan jeg skal få festet Iphonen på en elegant måte! Har sett 2point5 sin til askebegeret, men det får man vel ikke bestilt til Norge? Og uansett er prisen stiv, pluss toll og moms! Har også sett Dice sin G2, hvor man kobler kabel inn i holder, så det kun ser ut som en vanlig holder, men lurer på om noen fler vet om noe lignende, bare enklere å få tak i ? :D

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg Dice kit til E39, men lurer på hvordan jeg skal få festet Iphonen på en elegant måte! Har sett 2point5 sin til askebegeret, men det får man vel ikke bestilt til Norge? Og uansett er prisen stiv, pluss toll og moms! Har også sett Dice sin G2, hvor man kobler kabel inn i holder, så det kun ser ut som en vanlig holder, men lurer på om noen fler vet om noe lignende, bare enklere å få tak i ? :D

På forhånd takk!

Kan tipse deg om www.lumidock.com, koster myye mindre :)

Tror dem tar ca 360 kr for den billigeste dockingen, uten ekstra inngravering osv. Men du må da ha video kabel fra før.. Dem selger denne og, da tror jeg det blir ca 5-600 kr inkl kabel. Send en mail og spørr, dem er veldig flinke og kjappe og svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...