x25Touring Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Har en 1998 528ia, også har jeg akkurat kjøpt et sett med faceliftlykter. Lyktene er Hella LED. Ser at det følger med en boks i noen kit, men jeg har bare en liten ledingstump, som ser ut som en overgang. Noen som kan litt om dette? Har forsøkt å søke litt om emnet, men blir ikke helt klok på det her...
Haug530D Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 om du ser her: http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... 3.htm#1318 Så scroller du ned til delenummer: 63210024983 Så det du mangler er nok de 2 boksene samt de ledningene, i tilegg mangler du ett monteringssett som ikke viser på bildet (For å montere boksene i hjulbrønnen) Du må ha disse boksene for å unngå feilmeldinger etc..
x25Touring Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Merkelig, de kablene jeg har er som de på bildet, men uten den lange kveilen. Bare den lille stubben med en kontakt i begge ender.
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Merkelig, de kablene jeg har er som de på bildet, men uten den lange kveilen.Bare den lille stubben med en kontakt i begge ender. Ja du har overgangene men mangler ledningene som skal gå fra lyktene og til boksene som skal ligge i reservehjulsbrønnen. Her ser du hvordan det skal gjøres: http://www.bmwdiy.info/celis-rear/index.html
x25Touring Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Ok, da har jeg tydeligvis ikke fått med de..... Går det an å få tak i løst?
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Ok, da har jeg tydeligvis ikke fått med de.....Går det an å få tak i løst? Det går det nok om du kan finne delenummer, ring eller send en mail til Gs, Koed eller noen andre Bmw dele forhandlere så kan de nok hjelpe deg.
LK Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hvis du går inn på Koed.no og så: Nye deler ® Lykter, standard og løsdeler til sorte lykter\Bag, Baglygter (Hella Facelift reservedele) Der har du boksene og kablene du trenger
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hvis du går inn på Koed.no og så: Nye deler ® Lykter, standard og løsdeler til sorte lykter\Bag, Baglygter (Hella Facelift reservedele) Der har du boksene og kablene du trenger Men monteringssettet for hjulbrønnen er ikke der.
LK Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Nei det er sant,så ikke det før nå. Satt allerede i min bil når jeg kjøpte den.
x25Touring Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Er det egentlig sånn at jeg kan bruke disse lyktene uten boksene, men da må de nye kodes?
LK Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Tror det er slik at du kan sette inn lyktene og de vil fungere,men du får pærefeil...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Er det egentlig sånn at jeg kan bruke disse lyktene uten boksene, men da må de nye kodes? Nei, du må ha ny lysmodul da disse kjører på 10V og ikke 12V++ I tilegg må lysmodulen kodes til km standen på bilen din.
x25Touring Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Har lett litt rundt nå, men ser ikke ut som at noen har de boksene man trenger til hjulbrønnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå