Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har 2 sett 17" felger jeg skulle vært kvitt. Det første settet er originalt, det andre er replica. Begge settene har en felg med liten bulk i, dog har tidligere eier av BBS/BMW kjørt med denne felgen foran uten å merke noe, det er i all hovedsak "leppa" som har en synlig skade. Dette dreier seg altså om smidde og to-delte bbs felger.

Replica settet har også en skade, bulk i en felg. Usikker på hvor mye dette utgjør. Dette settet fremstår også som mer "slitt" enn det originale.

Felgene skal bort, gi bud, ønsker å få felgene bort så fort som mulig.

Er selv på jakt etter:

a) ett dekk av typen Maxxis vinterdekk, 225/50-17

B) 2 vinterdekk i lignende dimmensjon som over

c) komplett sett med vinterdekk og evt felger, må passe e39, og må være 16" eller større pga bremser

d) en original e39 m5 framfelg

Gi bud,

ta kontakt via forumet eller på telefon: 954 18 565

Alle felgene, originale til høyre:

miy0d5jce21ghcoifuce.jpg

Originale:

733ffl88ispucrac2pm1.jpg

Original med skade:

2mwoaqpx29bvk42avqxh.jpg

Replica med skade:

zofnakay64gu0lkva1gn.jpg

Replica:

01s9mevecuw6otp1ll96.jpg

Felles for alle er at de vil ha godt av en vask :P Og at de befinner seg på Rena, hedmark.

-Terje Raymond

Skrevet

8 breie og is20 på originalfelgene

8,5 breie replica. Replica er produsert av JIL. (relativt ordentlige felger, disse har bla produsert felger for alpina)

Skrevet

Jeg har ikke satt noen pris i hodet enda nei, men får vel en mening idet jeg får et bud antar jeg...

kan som nevnt gjerne byttes i andre intressante deler.. eller et fornuftig bud. Forventer ikke å bli rik, men ser heller ikke hensikten med å gi dem bort.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...