bmw-740 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Ønsker Facelift på bilen min. Tips og råd? Ønsker også feite ekstautstyr deler. Gardiner til dører bak, hattehylle med kasse(?) Alt som er orginale ekstra og oppgradering fra 95mod. Er også interresert i midtarmlene framme i beige skinn med eller uten tlf. Dingser er gøy. Alt kan være av interesse. Trenger også tips og råd om hva jeg ikke bør gjøre. På forrhånd takk.
Robin L Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 har ei armlene framme i beige skinn liggende. tror skinnet trenger en rens. men er ikke noe hull osv. kan ordne bilder. går billig om du er int. du må lag en post om bilen din !
bmw-740 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Jeg er interressert. Bilder er bra:) Er ikke helt proff på dette EDB greiene:) Men skal prøve å få laget til noe. Takk for tilbud:)
bmw-740 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Er også på utkikk etter plastdekselet over motor (V8). Må være strøkent. Det jeg har, har en liten sprekk.
Robin L Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 her er armlenet. går sykt billig om du er interessert. det trenger en god skinnrens iaffal. har og panel til c-stolpen som vises såvidt på ene bildet.
bmw-740 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Hei!!! Beklager sent svar. Travle dager. Ser den er litt medtatt, men hva tenkte du for den? Sammen med resten. Kan se om å få den sydd om kansje.
Robin L Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 du berger den nok med skinnrens evt skinnfarge. skal få den meget billig. bare sleng meg ett bud det. sammen med resten? tenker du på panelet til c-stolpen også eller? den lampa på bildet kan du få. er ett defekt klips på det om jeg ikke husker feil. kan sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå