Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Er det noe greie på disse? http://www.turnermotorsport.com/p-3504- ... eries.aspx
winchester Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Skal fungere fint de der, visst ikke er dette å anbefale. Justerbart både fram og bak.
Yngvejos Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Fordelen med Irelandsettet, er at det følger med forsterkninger til innfestinga bak. På min ble de originale festene revet i stykker med originalt 12mm stag, så det bør absolutt forsterkes. Ellers har jeg ikke erfaring med noen av settene. Jeg har ireland 22/19 liggende og det ser meget solid og gjennomført ut, men har ikke fått prøvd det enda.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Ok, takk. På ireland settet - må jeg krysse av for m3 når jeg bygger om e30'n til m3? Noen som vet forskjellen?
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Er litt vel beruset nå, men forskjellen er vel støttestaget fram. Skyt meg i morgen om jeg tar feil.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Hva er forskjell der da? Må jeg kjøpe til m3?
Spiritus Sancti Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 E30 m3 understell bak, men det blir e36 m3 understell foran. Må jeg kjøpe uten da? Hehe, må være sikker. Gidder ikke kjøpe noe som ikke passer som det skal..
winchester Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Om du bruker E36 foran så blir støttestaget festet i bærebroen, og den er lik på både E30 og E36, så da er det vel bare å bestille til vanlig E30. Bak er det vel også likt på både vanlig og M3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå